We hebben rustig alles uitgebreid en als we weer wat tegen komen maken we hem nog groter.
De kooi in zijn geheel.

En de kooien apart

Voor deze 2 kleine monsters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En denk dat je hammies het ook goed vinden! 
pubelia schreef:roborofski's kan je altijd samen houden! zelfs nog in grotere groepen! en de oppervlakte is meer als voldoende hoor!
en voor de "gestelde" oppervlaktes koop ik niks voor...
Laura_x_ schreef:Dit zijn Roborovski's, die zijn niet solitair in tegenstelling tot bijvoorbeeld dwerghamsters of syrische hamsters
Edit: Ik heb vroeger veel hamsters gehad. http://www.dehamster.nl is een handige site om informatie te zoeken
Denk dat je robbies er blij mee zijn hoor!
Met robo's moet je idd niet te groot doen, omdat ze anders kunnen gaan vechten en je ze alsnog uit elkaar moet halen...Romana01 schreef:Ja, maar die moeten toch ook een niet TE grote kooi hebben, omdat ze anders elkaar niet genoeg tegen komen en elkaar dan op een gegeven moment niet meer herkennen??

WinSel schreef:Ziet er leuk uit hoorMet robo's moet je idd niet te groot doen, omdat ze anders kunnen gaan vechten en je ze alsnog uit elkaar moet halen...
Wel moet je 2 loopwielen hebben als je 2 robo's hebt, ik zie er maar 1 ?
De minimale maten vind ik eigenlijk ook te klein, mijn rusje heeft een terra van 76x50....
WinSel schreef:Bij hamsters is dat anders, als je een te grote kooi hebt, raken ze elkaar kwijt en herkennen ze elkaar niet meer, daardoor gaan ze vechte en moet je ze uit elkaar halen....
2 radjes, omdat ze 2 hamsters heeft, je moet dan van alles 2 hebben, ook om ruzie te voorkomen
Het beste is gewoon om hamsters sollitair te laten, vaak gaan koppeltjes robo's of campellie's na een tijdje ook fout
Weer wat geleerd 
WinSel schreef:En kun je dan ook uitleggen waarom niet ?
WinSel schreef:Robo's kunnen zeker wel sollitair leven, ik heb vaak genoeg gezien dat het goed fout is gegaan en ook op het hamsterforum heb ik verhalen gelezen dat het fout gaat
Dan moet je ze gewoon uit elkaar halen en leven ze dus sollitair....
En zo gaat dat ook met campelli's