Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zoekspelletjes (zet een heel parcours uit van verstopplekken (omgekeerde bekers enzo) en dan moet hij de snoepjes vinden) en dat soort dingen.. Er zijn legio mogelijkheden en je zult merken dat je hondje van geestelijke arbeid veel moeier wordt dan van rennen
Plus het is ook voor het baasje hartstikke leuk om te doen 
Wel de voetjes even insmeren met vaseline vanwege de losgekomen pekel op de wegen (is niet goed voor hondenvoetjes), de hond laten draven naast de fiets en vooral niet al te ver gaan in het begin. Wij zijn begonnen met 10 minuutjes, en dan langzaam opbouwend 

Moet iedereen voor zich weten natuurlijk, begrijp me niet verkeerd, maar ik persoonlijk zou het niet graag doen

_Hedwig_ schreef:Keona, uit je laatste post lijk je je aangevallen te voelen, maar hoe laat jij je loopse teef dan veilig los lopen?
Niet om het een of ander, maar het risico op ongewenste nestjes is mij te groot, daar weegt 3 weken voorzichtig doen niet tegen op... Het is namelijk niet alleen de teef die je in de gaten moet houden, wij hadden tijdens de loopsheid van onze hond alle reutjes uit de buurt op de koffie...![]()
Ilsemarie schreef:Hoezo loslaten? Daar zeg ik niets over... wij lopen afgelegen maar uiteraard natuurlijk wel aan de lijn! Ik zal het er nog even bijzetten, maar je loopse teef loslaten dan ben je knettergek