3 kwart amerikaanse stafford pups

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

olivia

3 kwart amerikaanse stafford pups

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 20:33

3 teefjes 1 gestroomt 2 zwart wit gevlekt
zijn ingeent en ontwormt
groeien op in huiselijke kring
mogen gelijk mee

fotos via pb
weet niet hoe je ze moet plaatsen op bokt sorry

Anoniem

Re: 3 kwart amerikaanse stafford pups

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:53

Dit forum is niet voor advertenties.

Bovendien raad ik niemand aan deze puppen te kopen, een beetje serieus persoon geeft geen puppen gelijk mee.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:03

Vraagje, wie zijn de ouders? In je profiel staat namelijk dat je een kruising staff hebt, zijn het volle staffs?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:08

Daarbbij zijn dit niet het soort pups voor de eerstvolgende voorbijkomende hooligan die een pikverlenger zoekt.
Dan mag je best kieskeurig zijn in het uitzoeken van nieuwe bazen, tenzij het je natuurlijk alleen om de centen gaat...

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:09

Yamcha schreef:
Bovendien raad ik niemand aan deze puppen te kopen, een beetje serieus persoon geeft geen puppen gelijk mee.

Hier ben ik het niet mee eens.

Als de pups oud genoeg zijn, dan kunnen ze direct mee.

@ Billy.

Wij hebben in april een nestje rottweilers gehad en er waren nog 2 pups over die ook oud genoeg waren om het nestje te verlaten.
Er kwamen mensen kijken en die namen ze meteen mee. Maar moet wel eerlijk zijn dat we wel naar de mensen hadden gekeken.
ze hadden al een rottweiler of een rottweiler in het verleden gehad. Wij hebben nu nog steeds contact met ze.
Laatst bijgewerkt door justahorse op 09-02-12 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:10

Ik denk dat het eerder slaat op het leren kennen van de mensen waar je een pup aan verkoopt en tijd voor de fokker en de koper om er over na te denken.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:11

justahorse schreef:
Yamcha schreef:

Hier ben ik het niet mee eens.

Als de pups oud genoeg zijn, dan kunnen ze direct mee.

Als fokker wil je eerst heel goed de baasjes selecteren, en niet op hun mooie blauwe ogen afgaan.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:13

Jup. Bij de laatste honden die wij gekocht hebben moesten we ook eerst op een soort keuring komen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:15

Authentic schreef:
Ik denk dat het eerder slaat op het leren kennen van de mensen waar je een pup aan verkoopt en tijd voor de fokker en de koper om er over na te denken.

Daar sloeg het idd op :j je wil toch dat je puppen het goed krijgen?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:19

Justahorse, ja en? Iedereen weet dat op vechthondenrassen vaak verkeerd publiek afkomt. Dan verwacht ik wel iets meer screening van de nieuwe eigenaren dan "Hebt u wel 500 euro in de zak"
Ik fok Jack Russell terriers, en daar gaat ook wel eens een pup gelijk de eerste keer mee, maar dan is er wel eerst uitgebreid telefonisch en mailcontact geweest over de hond.
En daar komen geen lui op af die het stoer vinden om een pitbullachtige te hebben en daarmee de stoere jongen uit te hangen

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:38

@ Billy,

Mijn ouders fokken al zeker 30 jaar rottweilers. In al die jaren hebben wij nooit mensen van te voren laten komen en helemaal gescreend. Natuurlijk waren er mensen die bij ons geen pup konden kopen, maar dit was doordat ze er 2 tegelijk wilden kopen. De mensen waar wij pups aan hebben verkocht die hebben altijd contact met ons gehouden. (we verkochten ze zelf naar Curacao). Als de nieuwe eigenaren vragen hadden, dan namen ze altijd contact met ons op. Wel adviseerden we ze altijd dat ze naar de puppycursus moesten gaan. Dit omdat de rottweiler een dominant karakter heeft en een consequente baas moet hebben.

Alle honden die wij hebben gekocht. waaronder ook Jack Russels. Die konden we gelijk meenemen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:44

Sja, ik probeer mensen altijd 1 of 2 x te zien als het nest er ligt.
Lukt niet altijd, maar ik vind het wel heel prettig...
En wat is screenen? Ik trek ze niet na of zo, maar je hebt wel gesprekken en ziet hoe mensen met de pups omgaan. Daar kun je al een hoop uit aflezen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:51

Aangezien BB niet bedoeld is om te adverteren, hier een slotje.