Fish4Dogs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fish4Dogs heeft goede producten

Ja
2 (66%)
Nee
1 (33%)

Totaal aantal stemmen: 3

_Apple_

Fish4Dogs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 17:29

Dit Topic gaat over Fish4Dogs, voer met vis erin, de naam zegt het al. Er zit geen toevoeging in het voer en het is glutenvrij en hypo allergeen.
Vis als hoofdingrediënt is ideaal voor honden :

1. Natuurlijke hoge concentratie Omega-3, een goede ondersteuning voor de vacht- en huidconditie, ondersteuning van de gewrichten en de ontwikkeling van de hersenen en de ogen.
2. Bron van hoogwaardige en licht verteerbare proteïnen.
Fish4Dogs, op basis van vis, is een premium natuurlijke voeding en snacks van hoogwaardige kwaliteit voor honden en katten.

100% natuurlijk!

Dus als je nog wat zoekt kun je altijd met andere Bokkers (In dit topic) kijken bij Fish4Dogs. Misschien wil je het wel gebruiken maar weet je het niet zeker, dan zal je altijd je vraag kunnen stellen.
Wij gebruiken de Snacks wel eens voor onze Teckels en dat vinden ze héél lekker! Je kunt ook een gratis proefpakketje aanvragen op de site van Fish4Dogs (www.fish4dogs.nl), dan moet je ook het ras even invullen.
Groetjes!
Je mag hier dus gewoon je mening over Fish4Dogs laten. Ik ben benieuwd!
PS, Ik heb gezocht naar Topics die over dit onderwerp gaan en daar heb ik niks gevonden.

_Apple_

Re: Fish4Dogs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 17:42

Niemand heeft iets te zeggen of te vragen aan een andere bokker?!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:46

Hahaha je hebt je topic net geopend!
Wat ik niet helemaal begrijp, gebruik je dit zelf en ben je enthousiast of ben je verkoper van dit voer?

Zelf vind ik hondenvoer met vis erin lastig omdat honden van nature geen vis eters zijn, alleen in geval van schaarte.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:13

mijn honden zijn er dol op maar ik koop eigenlijk alleen op de winner (hondenshow) fish for dogs en wel zoveel dat ze bijna een heel jaar snacks ervan kunnen eten. Ze doen er a lles voor.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:14

overigens omdat ik het alleen als snack voor af en teo gebruik kijk ik niet wat er exact in zit alleen of ze er wat moeite voor willen doen op training. Zo geef ik daar ook gerust frolic omdat ze dat heerlijk vinden. Zeer zeker geef ik geen frolic omdat ik het zo geweldige voeding vind (absoluut niet!!)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 20:01

Daar kopen wij ook altijd voorraden voor het hele jaar, en als we toch iets te kort komen, bestellen we een proefpakketje :D