Uiteindelijk riep ze ons toe dat wij onze honden maar onder controle moesten houden, terwijl ze gewoon aan de riem liepen? Ze begonnen alleen terug te grommen, maarja dat vond ik ook niet zo gek aangezien we letterlijk omsingeld waren. Mijn ma en ik zijn uiteindelijk gewoon doorgelopen en hebben de honden, die ons nog even bleven achtervolgen, verder genegeerd, maar heb deze mevrouw wel nageroepen dat ik het onverantwoord vond. Ik moet er niet aan denken dat 1 van die honden had uitgehaald, want dan was het een ravage geworden. Daarnaast vraag ik me echt af of de baasjes van die honden wel weten dat hun dier in zo'n grote groep meeloopt, want stel dat er eentje wegloopt, wat doet deze mevrouw dan? Met de hele groep gaan zoeken ofzo? Mijn vraag: Kan dit zomaar? Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt en wat deed je dan? Achteraf gezien had ik wel een woordje met deze mevrouw willen spreken of de naam van haar uitlaatservice willen hebben.. Zou het als eigenaar van zo'n hond toch wel op prijs stellen als iemand mij vertelde in wat voor onverantwoord grote groep met karige begeleiding mijn hond meeliep...

Alleen dan in het Surinaams. Dan kan het
het is onverantwoordelijk om zo te handelen zoals deze mevrouw in kwestie heeft gedaan, maar om nu grote stappen te ondernemen terwijl er eigenlijk niks is gebeurt vind ik een beetje muggenziften. Je zou bij de beheerder van het park deze kwestie aan kunnen kaarten zodat zij er iets aan kunnen doen.