2 katten (vader en zoon) als aller eerste en toen later 1 hond als snel kwam de tweede hond ook. De honden en de katten hebben even aan elkaar moeten wennen. Maar dit kwam al snel goed.
Op en gegeven moment verdween vader kat (die ernstige hormonale problemen had) en kwam niet meer terug. De zoon leek zich eenzaam te voelen en wij namen er een kat bij. Geen kitten want er zijn zoveel volwassen katten die een adresje zoeken. Via Marktplaats bij een poes uitgekomen van toen 1,5 jaar.
Allereerst heeft deze poes bij ons thuis zich ong. 6 weken in de kast verstopt. Na 1 wk ging het met de honden heel goed en maar het heeft nog 5 weken geduurd voordat ze met de andere kat kon. Uiteindelijk gedoogden ze elkaar, maar als poes kon dan bleef ze uithalen naar de andere kat. Echter naar de honden nooit gedaan.
Een derde hond er bij gekomen. Geen problemen in huis met de katten. Een achtergelaten kitten opgevangen van uit de DA. Geen problemen in huis.
2 x nestje pups gehad geen problemen in huis. 1 pupje gehouden die is nu 9mnd en nooit problemen met de katten (ligt zelfs samen met de kater te slapen)
Alleen... nu sinds enkele weken is de poes die nu ondertussen een jaar of 7 zal zijn een terrorist naar de honden. Als de honden in hun mand liggen lekker te slapen dan haalt ze ineens MET nagels uit en schrikken de honden zich een hoedje ... rennen al jankend uit de mand en Madam de poes gaat dan in de mand liggen. Ligt een van de honden lekker op de bank te pitten... idem dito Madam jaagt ze van de bank.
Ondertussen begint ze ook uit te halen als de honden alleen maar langs lopen. Die arme beestje weten niet wat ze overkomt.
Bij de andere poezen probeert ze het soms ook maar die zijn daar niet van gediend (zeker als ze liggen te slapen) Dan worden ze erg boos wakker
en zetten poes even op haar nummer. Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet... iemand tips, want ik wil niet dat er straks een nagel in een oog beland of dat straks een hond het zo zat is dat de hond een keer uithaalt (al zie ik dat niet zo snel gebeuren)
note: Alle katten zijn bij ons geholpen
dit is onze terror kat genaamd Fezz (ja naar die buitenlander uit that 70's show)