Geen urine, maar groen/gele druppels.
Dit kan een voorhuidsontsteking zijn, ben ik inmiddels wijzer, maar de dierenarts toen gaf als enige optie castreren.
Ik wil hem niet castreren, hij is niet echt mannelijk (noem hem niet voor niks mijn knuffelhomo
).Nu is het de laatste tijd veel erger geworden.
Binnen een dag zie je overal vlekken op de vloer.
Smerig dus!
Hij is in het weekend bij mij, doordeweeks bij mijn ouders.
Nu was mijn moeder 2 weken terug voor zijn jaarlijkse enting naar de dierenarts.
Die begon weer over castreren en toen heeft mijn moeder ingestemd met een chemische castratie, werkt 4 tot 6 weken.
Om te zien of hij er door zou veranderen (en ze hoopte zo mij te overtuigen dat het echt geen kwaad kon..)
Ik vind hem nu echt een slome dokus, normaal staat als hij als eerste bij de deur om je te begroeten, nu ligt ie in zijn mand te kwispelen en komt er uit als je blijft staan voor een begroeting, anders vindt hij het wel best.
Na het eten, normaal komt hij direct zijn mand uit als er afgeruimd wordt, nu blijft ie liggen tot je roept of hij mee wil..
Mijn moeder vindt het wel lekker rustig in huis en vind castreren dus wel een oplossing als dat helpt tegen het druppelen.
Ik ben echt tegen het castreren, als ik zie hoe hij hier op reageert.
Hij is zo'n lekkere eeuwige puppy, mijn blije gup, en nu vind ik hem meer een vloerkleed
Maar zijn er andere oplossingen?
Want huidige dierenarts zegt dat antiobiotica vaak geen resultaat heeft of maar tijdelijk helpt.
Dus echt niet de beste oplossing.