Heb de zoekfunctie al enkele keren gebruikt maar kom er niet aan uit.
Wij hebben vorig jaar juni een kitten van stal meegenomen. Als de dood dat ze werd overreden of dat ze het niet zou redden. Kitten was midden mei geboren en begin/midden juni naar ons gekomen. Wij hebben der met de fles de eerste paar weken gevoerd en daarna zelf standig laten eten. Dit alles ging goed.
Zindelijk maken gaat bij ons meestal vrij makkelijk hebben al vaak katten gehad en meestal gaan het vanzelf. Kattenbak kat erop zetten als ze aan lijken te geven dat ze er op moeten.
Nou bij kitten ook zo gedaan. Sliep de eerste week bij mij op de kamer omdat de andere twee katten nog niet zo vriendelijk tegen der waren. Heb ik met me eigen kat ook gedaan.
Nu het probleem: Het zindelijk maken ging goed. Ze ging op de kattenbak maar plaste ook nog soms op een andere plek. Naja het is een kitten, dus we geven der de tijd. Maar het veranderd niet. Soms is er een week dat het goed gaat en dan ineens zit je op de bank en ruik je weer dat bekende vervelende geurtje. We hebben der laten steriliceren. Dierenarts zei dat Katers hun geur territorium afzetten door te gaan sproeien. Poezen willen soms gaan plassen. Nou prima, moest zowiezo gebeuren. Toen nog de dicussie gehad met de dierenarts. Ze is zo klein misschien dat het niet gaat lukken. Maar we moesten wel.
Maar er is nog steeds geen enkele verbetering. Poepen doet ze prima op de kattenbak (1week terug , 1keer in de keuken gevonden maar kan ook van de andere katten zijn) Plassen gaat meestal op de kattenbak. Maar de bank, het kussen van de hond, de kussentjes op de stoel, jassen die een keer op tafel liggen, het tafelkleed. Maar tegenwoordig is het ook gewoon de vloer waar ze gaat zitten plassen.
Mijn vader is nu op het punt gekomen dat ze haar weg wil brengen. Naar een boerderij dat ze buiten kan spelen, en lekker in het hooi kan slapen. Maar uit deze situatie heb ik der ''gered''. Ik wil haar absoluut niet terug brengen naar een boerderij Het is echt een binnenkatje. Ligt het liefste op de verwarmering op de kussentje te slapen of op schoot.
Wie weet de oplossing?! Help alsjebliefd!
We hebben zo goed als alles geprobeerd. Sprays, schema's om der op de kattenbak te zetten, uurtjes buiten laten, ze heeft geen blaasontsteking enz enz

+ hoe weet je dat ze geen blaasontsteking/blaasgruis/iets anders medisch heeft? Is haar urine onderzocht?
(en alle smoesjes waarom ze zo vroeg weg moeten heb ik al gehoord, don 't bother )