Nu is het probleem dat ze beneden echt niet kunnen met de hond en de kat, en niemand anders ze hier op de kamer wil
dus ik heb ze nu hier in mijn kamertje staan. Het probleem is dat ze met die drinkflesjes ontzettend veel herrie maken en ik word er een beetje knetter van. Ze zitten met zn 4e met 2 drink flesjes en het lijkt alsof er altijd wel een aan het drinken is
Ik heb er de laatste nachten wakker van gelegen en heb een waterbakje geprobeerd maar de volgende ochtend zat deze zo vol met zaagsel/hooi/poep dat dat ook weinig zin leek te hebben. Nu hebben net van mij nog wat hooi gekregen en zijn ze allemaal flink aan het drinken...ik ben nu eigenlijk aan het denken om het flesje weg te halen wanneer ze allemaal zijn gestopt. Ik moet er morgen vroeg uit en wil graag nog wat nacht rust! Ze hebben net allemaal lekker gedronken, kunnen ze het nou aan om vannacht zonder drinken te zitten als ze morgen vroeg hun flesje terug krijgen?
Ik heb gelezen over stille drink flesjes en ga deze ook zeker eentje aanschaffen maar heb het even over een oplossing op korte termijn, I wanna sleep!!
Ze hebben vanavond ook nog groen gehad, daar hebben ze ook nog vocht uit kunnen halen.
Wat vinden jullie? zielughhh?