Na lang overleg en gepraat zijn we het er thuis eindelijk weer eens dat er na 2 onderhand overleden berner senner's nu toch weer een hondje mag komen, het is zo stil in huis als je thuis komt en daar gaat weer verandering in komen!!
Samen met mijn ouders heb ik afgesproken, ik draai op voor de zorg van de hond. Dat betekend uitlaten, behoeftes in huis opruimen, opvoeden en alles wat daar bij komt kijken.
We hebben zelf altijd berner senner's gehad maar voor die keus gaan we niet weer. Wij hebben ondervonden dat die honden erg gevoelig zijn voor HD, kanker en al die naarigheden. Onze laatste 2, die we dus ook samen hadden, zijn allebei op 5 jarige leeftijd al overleden aan de gevolgen van kanker
Verder ben ik fan van een heerlijke Sint bernard of een New Foundlander maar dat zit er nu niet in. Zulke honden nemen nog meer zorg met zich mee aangezien de vacht en de grote van de hond.
Ook wil ik m'n toekomstige hond mee hebben naar de paarden en 1 dag in de week mee naar school. (Diermanegemant)
We zijn er uit gekomen om voor een Jack russel of een Boerenfox hondje te gaan maar op dat marktplaats vind je net niet de goeie of stuur je een mail naar mensen en halen ze de advertentie er gewoon af en reageren niet
Toen dacht ik heeee maar er zijn zooo veel mensen op bokt... Misschien zitten er een paar bij die mij kunnen helpen naar de zoektocht of hebben zelfs zelf een hondje om 'weg' te doen.
Ik zoek eigenlijk eentje van ongeveer 4 maand en als het een Jack russel is heb ik liever een hoogbenige. Mijn voorkeur gaat uit naar black and tan met het liefst een beetje wit. Teefje of reutje maakt niks uit!!
Als er mensen zijn die mij kunnen helpen of zelf wat hebben help mij... ik ben echt super slecht in het zoeken van dingen op marktplaats
Oh ja, misschien staat dit hier wel helemaaaaal fout maar ik gokte dat deze topic hier wel kon
Voor meer dingen over mij of zoiets dm me maar
Groetjes Margrieeet
maar het is nooit een makkelijk hondje geweest