Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar wat is het bezwaar dat ie 4 verpakkingen op een dag eet dan? 
Smuldier is volgens mij een van de goedkoopste opties
Dana82 schreef:Wij hebben ook een Bullmastiff!!! Nu gaven wij vroeger Duck (ook diepvries vlees) en dan toch 1 kg per dag eenmaal ze volgroeid was.
Omdat diepvriesvlees nogal onhandig is als we gaan kamperen en omdat ze toch ook op iets allergisch reageerde (we gaven allerlei soorten Duck door elkaar dus we weten niet van wat), zijn we iets anders gaan geven.
Wij geven nu koud geperst brokken (eigenlijk verse voeding in brokken dus) van Markus Muehle.Wij zijn hier heel tevreden over en onze hond ook, geen allergische reacties meer, is ook niet duurder dan andere "goede" merken. Daar geven we uiteraad minder van (600 gr per dag) en het neemt niet een hele diepvries in beslag, het is maar een tip!

Aprils_joke schreef:maar wat zou dan een goede hoeveelheid zijn voor mijn hond?
hij slaapt 23/7bij het buiten trekt hij af en toe wel een sprintje maar dit is wel een uitzondering
oh en hij is 4 jaar oud

Remy schreef:Lijkt me op zich een goede hoeveelheid, ik voer ook smuldier aan onze hovawart (nu 14 maanden dus is nog aan het uitzwaren) en daar doet hij het super op. Overigens om dezelfde reden als jij en bij ons is de allergie nu redelijk onder controle.
Misschien overbodig advies, maar let wel op dat je de compleet versie voert.
pfff wat een kalf

...