De meest gevaarlijkste vechthonden ter wereld Rep

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

De meest gevaarlijkste vechthonden ter wereld Rep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 16:28

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:48

Bah wat vies om te zien. Als ze nu zo graag willen laten zien hoe goed die hond getraind is bedenk dan ander soort wedstrijden.
Ook mensen die nog steeds dat soort honden kopen daar waar het verboden is moeten niet zeuren als die hond in beslag wordt genomen.

Anoniem

Re: De meest gevaarlijkste vechthonden ter wereld Rep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:42

Ik heb hem uitgezet, toen die man op het hoofd van de hond trapte en ging staan moest ik bijna kotsen....
Die mensen hebben absoluut geen liefde voor hun honden, ook al zeggen ze van wel. It's all about the money.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:46

Ik ben hem nu aan het kijken...

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:58

ik snap echt niet wat sommige mensen bezielt, op 7 min ongeveer wordt er een hond helemaal tegen de grond getrapt en hij piept ook.. echt zielig.

Ik heb ook al eens iets van Roberto stegeman ofzo gezien over van die honden, en er werd verteld das als een hond gewond was dat ze m gewoon terplekke weer dicht naaiden ofzo -.-

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 18:30

Maar jullie kijken dit wel?? Ik begrijp niet zo goed waarom dit hier geplaatst wordt :n Als ik jullie reakties zo lees is dit een verschrikkelijk filmpje, ik ga het dan ook niet kijken. Ben ook van mening dat geen enkele hond gevaarlijk geboren wordt maar gevaarlijk gemaakt wordt! Juist dit soort filmpjes brengt mensen op stomme ideeën :\

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:55

ThessaKeizer schreef:
Maar jullie kijken dit wel?? Ik begrijp niet zo goed waarom dit hier geplaatst wordt :n Als ik jullie reakties zo lees is dit een verschrikkelijk filmpje, ik ga het dan ook niet kijken. Ben ook van mening dat geen enkele hond gevaarlijk geboren wordt maar gevaarlijk gemaakt wordt! Juist dit soort filmpjes brengt mensen op stomme ideeën :\

Dit soort filmpjes maakt mensen er bewust van dat zulke extreme hondengevechten nog steeds wel degelijk bestaan en in grote getale.
Dus laten we niet allemaal de ogen dicht doen en denken; "als ik het niet zie, is het er ook niet".
Als door dit filmpje mensen juist op ideeën worden gebracht, zijn dat wel de meest achterlijke wezens die ooit geboren zijn.
Ik heb dan ook zwaar respect voor degene die de interviews heeft afgenomen, ik had mezelf echt niet kunnen beheersen in gezelschap van zulke, zwakbegaafde achterlijke wezens die zichzelf nog mensen durven te noemen en daarbij ook nog eens beweren dat ze van de honden houden.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:58

Te sneu voor woorden..
Ik ga niet eens naar dat filmpje kijken!!

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:05

Mee eens om het niet te negeren maar ik ben van mening dat je mensen niet op stomme gedachten moet brengen en voorbeelden aan moet dragen hoe een hond te trainen en dus een vechthond te creeeren! Er leven nou eenmaal debielen op deze wereld, zoals hoogst waarschijnlijk in het filmpje wel bewezen zal worden!!
Ik heb zelf een Amerikaanse stafford en een pitbull reu en ik bewijs juist met hen het tegendeel en dat goed opgevoede honden totaal niet voor problemen zullen zorgen! Mijn honden zijn totaal geen vechters maar gewoon hele lieve gezinshonden al elf en twaalf jaar lang en elkaars beste maatjes ;) Zulke honden van die rassen moeten ze juist veel meer tonen aangezien het gros zo is en mensen door dit soort reportages een verkeerd beeld blijven houden over deze rassen, wat echt zeer onterecht is :j

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:12

ik denk niet, als ik het niet zie dan is het er niet.
Ik denk wel, hoe meer mensen ernaar kijken hoe meer die mensen gesterkt worden in het feit dat mensen dit willen zien. Ze zullen zelf ook wel bij houden hoeveel ernaar gekeken word.
Immers negatieve aandacht is ook aandacht en hun kicken daar op. Ik heb zat genoeg gehoord om er beelden bij te denken. Hoef het niet werkelijk te zien om te weten hoe erg het is.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:22

Ben de documentaire nu aan het kijken. Ik weet al lang van het bestaan af, en vind het werkelijk waar walgelijk. Vind het ook walgelijk hoe die man kan vertellen hoe goed zijn hond verzorgt word en hoeveel hij van hem houd, en vervolgens kan zeggen hoeveel pijn het doet als de hond doodgaat in zo'n gevecht. Waarom laat je je hond dan in vredesnaam vechten, dan kun je mij niet wijsmaken dat het om liefde voor de hond gaat, maar precies zoals gezegd word liefde voor het geld.

Rozewolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:28

Vreselijk echt zo erg vind ik het! gemeen zulke mensen die hebben geen ziel geen gevoel niks!
Dat janken vreselijk toch.
Ik heb zelf ook een AM stafford maar nee nooit never voor geen miljoen

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:03

vreselijk!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 08:43

Mijn hond komt dus uit dat milieu...
Heb hem als herplaatser genomen, zonder dat te weten.
Na schade en schande wijs geworden en erachter gekomen hoe het echt zat.
Nu weet ik dus dat het definitief niet met andere honden los kan, niet omdat hij agressief is maar omdat hij vanuit zijn trauma vreselijk heftig kàn reageren.

Maar nu ik dit weet en er mee om kan gaan heb ik er een super leuke hond aan.

Hond met handicap zullen we maar zeggen.... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 12:22

Verschrikkelijk, wat mensen toch allemaal doen :n

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:13

ik werd er gewoon misselijk van dat filmpje . Walgelijk gewoon .
Ik heb zelf ook een amerikaanse pitbull en het is echt de grootste lieverd die je maar kan voorstellen .