Mijn 6 konijnen, van dwerg tot franse hangoor en semi wild!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

InezFlip

Mijn 6 konijnen, van dwerg tot franse hangoor en semi wild!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 17:21

Baby Harry, Harry is een franse hangoor hij is nu ongeveer 10 maanden oud. Hij is gecastreerd en woont buiten. Als het beter weer gaat worden mag Winnie zijn vriendin bij hem komen wonen!

1.
Afbeelding

2.
close up

3. Zo is hij nu, toen woonde die nog binnen.
Afbeelding

4.
Zijn moeder

5. Ik moet wel wennen aan het hebben van een Franse Hangoor, want Harry is altijd zo relaxt! Soms schrik ik echt en denk ik ''leeft ie nog wel?''
Afbeelding

6. Harry in zijn buitenhok, er zit nog een ren aan zijn hok vast van 5 bij 2 meter en zijn speelbuis waar die helemaal gek op is!
Afbeelding

7.
Winnie op bezoek

Ik heb 3 koppels, waarvan 2 opvangers. De andere 2 koppels zou ik heel graag aan elkaar willen koppen.
Hier hebben we Zoë (5 jaar vrouwtje) en Winnie (aantal maanden vrouwtje)

8. Mijn liefies <3
Afbeelding

9. Hier hebben we Zoë, Winnie en Kruimeltje. Zoë heeft ooit een oepsnestje gehad en daar is Kruimel o.a. uit voort gekomen. Zoë en Kruimel zijn een koppeltje.
Afbeelding

10. Hier wonen ze, ook hun hebben een ren voor hun hok (zie je niet op de foto)
Afbeelding

11. Harry en Winnie samen, het is zo'n leuk stel. Harry ligt alleen maar te pitten en Winnie brengt daar verandering in!
Afbeelding

12. Iggy en Ozzy zijn mijn opvangkonijntjes en zoeken nog een fijn plekje dus wie intresse heeft :o
Afbeelding

13. Zoë en Kruimeltje!
Afbeelding

14. Winnie <3
Afbeelding

15. Dit deed ik een paar jaar terug weleens met Zoë
Afbeelding

16. Kruimeltje <3
Afbeelding

17. Iggy en Ozzy nog een keer samen in de ren.
Afbeelding

Dit warren mijn konijntjes, ik heb er nog veel meer gehad helaas heb ik heel vaak pech gehad met de beestjes. Ik heb zovaak al konijntjes moeten verliezen, hun namen wil ik ook graag nog even noemen, Nijntje mijn eerste echte konijn is met 3 jaar overleden aan een abces, na de operatie was ze overleden, Suze had haar rugetje verlamd en hebben we naar een behandeling in laten slapen omdat het niet mocht baten. Sunny is met zijn olifantstanden snacht aan de tralies blijven haken en vond ik sochtends bloedend in zijn hok, kort daarna is die overleden. Noa is overleden aan een onstoken tong, ik heb dwangvoer geprobeerd maar dat was geen doen dus heb ik Noa laten gaan. Remy is een konijntje was ik heb opgevangen als jonkie van 2 dagen oud, helaas mocht het niet zo zijn.

Gelukkig heb ik Zoë ze is ''al'' 5 jaar oud en Kruimel 4! En heb ik ook mogen zien hoe het is om een nestje konijnen te zien opgroeien en heb ik zelf Iggy en Ozzy vanaf dag 1 kunnen voeden met speciale melk.

Leuk dat jullie gekeken hebben :D

Horse4life10

Re: Mijn 6 konijnen, van dwerg tot franse hangoor en semi wild!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:03

leuke konijnen :D

Tineke90

Re: Mijn 6 konijnen, van dwerg tot franse hangoor en semi wild!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:53

leuk inez :)