Ik heb twee katers van rond de 9 jaar en 13 jaar. Sinds een aantal maanden zitten ze op een nierdieet. Beide hebben verhoogde bloedwaardes, niet extreem maar toch aan de hoge kant. Ze krijgen nu Royal Canin Renal brok en natvoer en Hills KD brok. De ene kater is erg kieskeurig en is eigenlijk wel klaar met dit voer.... De ander eet vrolijk door, maakt niet uit wat er staat.
Nu heb ik gisteren Clinic FRI gehaald, natvoer LAM. Dat heb ik door het andere natvoer gemengd en dat ging er wel goed in bij Humphrey( de kieskeurige kat) Ik zat net bij Zooplus te kijken en die hebben Integra nierdieet en Beaphar. Wie heeft er ervaring met deze merken?
Ik ben van plan om dit ook te mengen met het huidige voer! Humphrey is ook uitgekeken op Hills helaas... Ik las ook goede recensies over Happy Cat brok. Mijn DA zegt dat Clinic sowieso dicht in de buurt komt van RC en Hills. Ik had eerder al een topic over nierdieet geopend maar nu gaat het mij om de ervaringen die bokkers hebben met bovengenoemde merken! Alle tips zijn welkom!