onze hond is voor zijn drie jaar verwaarloost geweest, in beslag genomen, en dan hebben wij hem geadopteerd uit het asiel op driejarige leeftijd. Hij was erg mager en we hebben hem nooit 100% dik gekregen omdat hij snel stopt met eten. Ook erg lekkere dingen (in zijn ogen) laat hij dan liggen.
Dat was voor kort geen probleem, maar hij is nu 11 jaar en begint af te takelen (last van zijn heupen) Hij eet nog minder maar kan nu wel extra energie gebruiken, gevolg is dat hij zienderogen mager wordt. Wat kunnen we nog proberen om hem meer te laten eten?
Wat werkt niet meer: zijn brokken (royal canin), blikvoer (heeft een week gewerkt maar wilt hij niet meer, kreeg daarvoor nooit blikvoer), hondensnoepjes/koekjes,... wat er wel vlot ingaat: curryworst
Maar dat lijkt me niet de juiste manier.Mijn vader opperde om hem gewoon vlees van ons te gaan voeren, kan je dit zomaar doen of kook/bak je dat best, zou vers vlees (voor honden) een optie zijn? Andere ideeën zijn ook welkom!
(hij krijgt al medicatie voor zijn heupen)
Hopen maar dat hij dit wel wilt eten. Sowieso eet hij al niet veel qua hoeveelheid, als hij al eet. Zou wel fijn zijn als hij opeens een grote eter wordt met vers 
??? Ik zou toch even wat gedachtegangen over het voeren van rijst op het net doorlezen, voordat je dit aan je hond gaat geven!