Ze moest ook naar de dierenarts. Haar vagina was erg gezwollen en ze verloor gekleurd afscheiding van rood, oranje en doorzichtig. Ik dacht natuurlijk het ergste, dus meteen naar het dierenziekhuis te hasselt gegaan, daar bleek dat ze gewoon LOOPS is...
Ik heb dus een gesteriliseerde teef dat loops is... (iets dat zelden gebeurt maar kan gebeuren, mensen die er meer info over willen kunne via pb doen)
Volgende dinsdag krijgt ze een hart echo om te zien hoe erg het hartruis is. En of ze er medicatie voor moet.
We moesten een lange tijd wachten een zeer ziek hondje aan de infuus gelegd moest worden
en dat vond ze wel erg vermoeiend

Toen duurde het haar té lang

Maar voor de rest van de dag heeft ze een super verjaardag gehad!
Thuis werd ze gevierd,met een kroontje, hondenkoekjes, twee tomaatjes (we moeten toch iets gezond geven, maar ze vind ze heerlijk, en een bifi worstje:

Toen haar kado: een super warme iets aan de grote kant anti wind en regen deken voor als we gaan wandelen op de mijn terrils, en we moeten richting auto dat ze dan niet te zeer afkoeld.
Maar ze vond het wat vreemd
(een hele grote jumbo bone heeft ze ook gehad, maar die krijgt ze als we langere tijd van huis zijn)
en toen volgde een goede wandeling

Geëindigd met een groepsfoto van mijn hondjes samen