Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dierenfan schreef:Hoe lang was hij al in het asiel? Lijkt me zelf vreemd een kat van 7 á 8 maanden die gevonden zou zijn (afstand dan weet je het helemaal zeker) en wel gecastreerd maar niemand die de kat zoekt. Dat klopt niet echt naar mijn idee.
Eigenlijk zou de dierenarts dit toch moeten weten??
princesmax schreef:dierenfan schreef:Hoe lang was hij al in het asiel? Lijkt me zelf vreemd een kat van 7 á 8 maanden die gevonden zou zijn (afstand dan weet je het helemaal zeker) en wel gecastreerd maar niemand die de kat zoekt. Dat klopt niet echt naar mijn idee.
hmm komt bij ons toch wel vaak voor dat jonkies gecastreerd binnenkomen en niet worden opgehaald.
Ersina schreef:Kater met 2 niet ingedaalde ballen? Kan. Al gecastreerd? Daar is hij eigenlijk best jong voor, maar kan ook.
Saffier schreef:Ersina schreef:Kater met 2 niet ingedaalde ballen? Kan. Al gecastreerd? Daar is hij eigenlijk best jong voor, maar kan ook.
Even hierop: 7 a 8 maanden vind ik niet heel jong hoor.
Onze eerste kat is met 7 maanden gecastreerd, nu de tweede is twee weken terug gecastreerd op een geschatte leeftijd van 5 maanden.