Ik zal straks in elk geval het hok uitmesten,maar het is eigenlijk te groot om het helemaal te ontsmetten. Wie heeft er ideeën wat het kan zijn?
edit: typo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Caira schreef:Ik heb een aantal konijnen die bij elkaar leven, gisteren tijdens de laatste avond ronde zag ik er opeens 1 dood liggen. Het was een aanlopertje dus ik had geen idee hoe oud ze was, dus ik zocht er nog niet te veel achter. Tot ik vanochtend kwam voeren en er weer een dood lag. Ze zijn goed doorvoed, hebben glimmende oogjes, een volle buik, geen diarree en ook op het oog geen verwondingen en ze liggen er ook vredig bij. Ik snap er dus eigenlijk niet zo veel van. En als ik er niet veel van snap kan ik me ook niet bedenken wat ik moet doen om de andere konijnen bij me te houden![]()
Ik zal straks in elk geval het hok uitmesten,maar het is eigenlijk te groot om het helemaal te ontsmetten. Wie heeft er ideeën wat het kan zijn?
edit: typo
Caira schreef:Hmm, ik heb er 1 geent konijn tussen lopen, die heb ik 2 maanden terug gehad. Maar de rest zijn allemaal aanlopertjes op opvangertjes en die zijn dus niet geent. Nu kan ik er dus ook weinig meer aan doen als het dat is.
IMJ schreef:Zit net even de link te lezen over VHD.. Wat een vreselijke manier om de soort te verminderen. Ik begrijp best dat het problemen oplevert als er teveel konijnen zijn. Maar dit vind ik ook zowat. Geloof dat ik dan liever heb dat ze geschoten worden.
Sorry, realiseer me dat dit off topic is.