Wie word er nog meer van beschuldigt door partner of ouders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Wie word er nog meer van beschuldigt door partner of ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 17:39

Dat je van het huis een boerderij of dierentuin maakt :P

Tja van kleins af aan ben ik best wel weg van dieren en ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat ik bv in een huis zou wonen waar er geen enkel dier rondloopt.... Ik wil dat er minimaal een hond rondloopt en ik vind het ook leuk als er dan nog een kat bij woont en tja ik zou het niet erg vinden als er hier bv 5 honden rondliepen en nog een paar katten en dan bv in de tuin nog wat konijnen en cavia's :')

Maar er loopt hier 1 hond en 1 kat en dat is het zoon beetje
maar ik merk gewoon aan mezelf dat het bijna nooit genoeg soms komt het gewoon in me op van goh nog een klein hondje erbij of iets anders leuk en dan zeg ik tegen mn vriend van lijkt me wel leuk als we nog een hondje erbij nemen onze huidige hond kan hardstikke goed met andere honden en we wonen zoon beetje op het platteland dus lekker veel uitlaat gelegenheid en we zijn veel thuis dus goed huisje voor een hond toch?? Hij zegt dan altijd NEE je wil gewoon dat het hier een dierentuin word of een boerderij...

Meestal druip ik dan wel af maar het blijft toch erg bij me hangen meschien ben ik wel zo iemand die als vrouwtje 20 katten of honden in huis heb op latere leeftijd als mn man er niet meer is :oo

Achja aan de andere kant denk ik van tja kom op daan tis toch wel genoeg zo je hebt de huisdiertjes en een pony en het is veel meer dan de meeste andere mensen of kinderen van hun ouders of partner mogen ... Sommige mensen willen helemaal geen dieren in huis en vinden het verschrikkelijk als hun partner een paard heeft en daar de nodige uren per week aan besteed

Pfff als ik het zo allemaal terug lees denk ik jesus wat ben ik toch verwend met een vriend en ouders die dieren gewoon accepteren en ook genieten van het gezelschap van kat en hond en vinden dat als paarden mn enige hobby is dat dat gewoon moet kunnen en ze me het gunnen ...... :=

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:40

Ik heb veel dieren en een man die er totaal niks om geeft, dat is vaak moeilijk, maar weg gaan ze echt niet hoor dat weet hij ook.

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:43

Ik herken het wel.. Hoef dan ook echt niet op marktplaats te kijken of naar een asiel te gaan! ;)
Wij hebben thuis een hond, 2 poezels en een aquarium vol vissen (dat is dan weer hobby van mn vriend :P ) en dan ook nog een paard! Gelukkig heb ik ook een vriend die goed NEE kan zeggen, want anders liepen hier nog wel meer dieren rond :j

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:45

2 perzen 2 huis tuin en keuken katten, een konijn, aquarium en een paard en een jonge haf en een hond.Is mijn vent echt niet blij mee, maar ik heb ik het wel voor elkaar gekregen.

Anoli

Re: Wie word er nog meer van beschuldigt door partner of ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:47

Tja hier thuis alleen 2 konijnen, meer mag niet van mn ouders...
Geld voor een paard is er niet, dus meer heb ik niet :n

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:50

2 katten, 6 (straks 9) muizen, 20 ratten en een aquarium vol vissen is hier de tussenstand :o Met nog wat ratjes onderweg :D

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:50

hierzo!
Gelukkig woon ik ook op een boederij maar da's eigenlijk een akkerbouwbedrijf en ik word nu beschuldigt dat ik er een veehouderij van probeer te maken hihihi.
inmiddels lopen hier nl 2 geiten, 7 paarden, stuk of 20 kippies, 2 katten en schoonouders hebben nog 2 honden, zelf wil ik ook nog dolgraag een hond erbij maar ja het laatste paard was al niet helemaal de bedoeling (heb maar niet helpen herinneren dat we er nog 2 in opfok hebben)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:52

Wel een beetje herkenbaar, maar hier is het ook gewoon een dierentuin met een hond, twee katten en zestien ratten. :D En een paard, maar die staat elders.

Het komt wel een beetje van huis uit, mijn ouders hadden en hebben ook altijd wel dieren en vroeger mocht ik alles wat ik 'redde' ook gewoon houden. :+: Die zeggen er dus ook niks van, sterker nog: Geld voor de aanschafkosten van paard en hond mocht ik lenen en oppassen willen ze ook altijd wel.

Mijn vriend is het wat minder gewend (hoewel hij snel leert :D), hij komt wel van een boerderij maar daar werd toch anders met dieren omgegaan. Helemaal met ratten natuurlijk. :+ Belangrijkst vind ik dat hij het wel accepteert en respecteert. Vooral de ratten zijn een dure hobby vanwege alle DA-kosten, hij zegt wel altijd dat hij het veel geld vindt maar ik krijg er geen gezeur over.
We wonen nog niet officieel samen maar hij is hier altijd en laat 's avonds altijd de hond uit. :+: Wanneer we wel gaan samenwonen zal ik e.e.a iets meer in bedwang houden maar ik heb al wel laten weten dat ik me niet wil laten beperken en geen toestemming wil vragen als ik er bv. een ratje bij wil. Iets 'ingrijpenders' zoals een tweede hond neem ik natuurlijk niet zomaar in huis, maar de dieren/ratten zijn echt mijn passie en daar wil ik me nooit in laten beperken. Gelukkig accepteert hij dat. :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:53

Nou mijn man laat echt geen hond uit hoor.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:54

Ik herken het wel, sleep nu altijd vanalles mee naar huis, tot grote wanhoop van mijn vader. Ik ga binnenkort waarschijnlijk samenwonen met vriendje, en die waarschuwt me nu al als ik enthousiast ben over een diertje, dat hij er niet teveel wil :P

Ik weet wel van mezelf dat ik me echt ga moeten intomen. Mijn axolotl's en wandelende takken en twee paarden gaan sowieso mee als we samenwonen, honden en katten blijven helaas in het ouderlijk huis. Maar ik wil alle beestjes wel :D

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:55

je zou maar gek zijn op dieren een hond willen omdat je niet zonder kan maar een allergische vriend.... zucht

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:57

Heeel herkenbaar!
Alleen is mijn vriend net zo'n dierenvriend als ik. Wat dus betekent dat we alles samen moeten relativeren haha. Als we toe zouden geven aan onze "wensen" zouden we er echt een dierentuin van maken.
We hebben nu 2 Franse Bulldoggen en 3 paarden. Onze kat is helaas pasgeleden overleden. En we hebben besloten dat we het hier de komende tijd toch echt even bij moeten houden.

Tari2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:57

Hier 5 honden, 1 kat, 1 vogel, 2 konijnen (lekker buiten met véél ruimte) een aquarium en een vijver. Als mijn vent mij mijn gang laat gaan wordt het hier echt een dierentuin... Wel een erg ruime tuin gelukkig ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:00

marleen_usar schreef:
Nou mijn man laat echt geen hond uit hoor.

Dat hoeft natuurlijk ook niet, jouw hobby, jouw verantwoordelijkheid. :) Maar... als mijn vriend er totaal geen interesse in zou tonen zou ik dat niet leuk vinden, interesse in elkaars hobby's is toch wel zo fijn in een relatie?

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:02

hier 1 hond,1 kat, 2 valkparkieten en een aqarium (vriendlief)

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:03

Heb ook een dierentuin :)
Twee honden ,kat voliere met vogels en bij mijn vriend een Tinker
Woon dan niet samen heb al meer dan tien jaar een lat relatie
Mijn vriend is gelukkig net zo'n dieren gek familie trouwens ook
Het liefst zou ik ook veel meer dieren hebben
Maar dan komt het gezonde verstand helaas weer om de hoek kijken
Al die dieren moeten ook eten, beweging dierenarts kosten etc etc
Dat kan ik niet betalen als ik er meer bij zou nemen
Dus nee, trek ik zelf maar heel hard aan de rem als ik weer een leuke foto van een hond of kat zie
Vooral als erbij staat gratis af te halen |(

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:06

Wij hebben thuis 2 katten. Zou er nog wel 1 willen. En nog wel een hond. Gelukkig is mijn vriend iemand die dat niet wil. Bij mijn ouders hadden we altijd een kat en een hond, toen mocht ik er op een gegeven moment nog wel een kat bij. Dus 2 katten en een hond, maar we hadden een ruim huis dus dat kan ook prima.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:08

Hoe herkenbaar allemaal :o eerst 4 katten, waarvan 1 een onbedoeld nestje kreeg door de pil heen. Daarvan had er 1 een hazelip en die heb ik met de fles grootgebracht dus waren het er 5. Maar 1 jonkie tegen die 4 oudere is niet eerlijk... dus een kruising boskat/mainecoone aangeschaft, kunnen ze fijn samen spelen. Dan nog 3 honden,1 paard, 2 pony's ,1 kanarie, 2 valkparkieten,1 bonte boer (papegaaitje) 4 grijze roodstaarten,4 edelpapegaaien,2 ara's ,2 varkens ,4 kippen, 1 kalkoen, 2 konijnen en nog maar 2 guppies.
En nog zie ik van alles en wil ik alles opvangen. Gelukkig als ik weer iets zie en ik overleg met mijn man dan is hij degene die me het verbiedt of toestaat. Hij is dus echt de directeur in dit soort gevallen!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:08

Euhm, ik meld me ook maar... :o
We hebben nu: 9 paarden, 4 honden, 3 konijnen en 3 vissen...

Ik zou nog wel meer dieren willen, maar mag niet van vriendlief (is maar goed ook). :P

Edit: typefout

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:12

Ja hoor daar beschuldigen ze me regelmatig van heb nu 2 konijnen 2 cavia's 2 katten en een paard

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:17

Hier is het een dierentuin met 4 paarden,3 honden, 7 konijnen, een kat, 12 kippen en 150 vogels. We wonen dan ook buitenaf en hebben alle ruimte. Mijn man is overigens net zo gek hahaha

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:18

Jup, hier ook.. Heb hier 2 konijnen, 2 aquariums, een paard en een hondje..
Mijn vader heeft nog een slang, hamster, 2 parkieten en ook een hond.
En ik krijg er de schuld van :+

Vind het nog wel meevallen :D

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:18

Gelukkig zijn de huisdieren hier een keuze van mijn ouders zelf :D haha. Ik word er dus niet van beschuldigd dat het een boerderij of dierentuin is, wel een zwijnenstal :')

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:21

Mijn vriend beschuldigt mij ervan, maar ik vind dat er nog best iets bij kan. Ik heb 1 hondje en 2 vogels en elders een fjord staan. Ik wil er nog een poes bij en ratjes en nog een hondje. Maar ja, ik werk 40 uur in de week, vriendlief nog meer dus we houden het hier maar bij.

(Voor de bezorgde mensen onder ons, hondje wordt elke dag uitgelaten, ookal zijn we aan het werk).

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:21

Als het aan mij lag, liepen hier allang 5 honden of meer in huis rond :Y) Helaas woon ik nog thuis en dus moet ik het met de 2 lieverds doen die ik al heb :))

Maar ik denk dat ik er wel voor moet waken dat ik niet zo'n kattenvrouwtje ga worden zoals je dat wel eens op animal planet bij Animal Cops ziet, maar dan met honden :')