Tja van kleins af aan ben ik best wel weg van dieren en ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat ik bv in een huis zou wonen waar er geen enkel dier rondloopt.... Ik wil dat er minimaal een hond rondloopt en ik vind het ook leuk als er dan nog een kat bij woont en tja ik zou het niet erg vinden als er hier bv 5 honden rondliepen en nog een paar katten en dan bv in de tuin nog wat konijnen en cavia's
Maar er loopt hier 1 hond en 1 kat en dat is het zoon beetje
maar ik merk gewoon aan mezelf dat het bijna nooit genoeg soms komt het gewoon in me op van goh nog een klein hondje erbij of iets anders leuk en dan zeg ik tegen mn vriend van lijkt me wel leuk als we nog een hondje erbij nemen onze huidige hond kan hardstikke goed met andere honden en we wonen zoon beetje op het platteland dus lekker veel uitlaat gelegenheid en we zijn veel thuis dus goed huisje voor een hond toch?? Hij zegt dan altijd NEE je wil gewoon dat het hier een dierentuin word of een boerderij...
Meestal druip ik dan wel af maar het blijft toch erg bij me hangen meschien ben ik wel zo iemand die als vrouwtje 20 katten of honden in huis heb op latere leeftijd als mn man er niet meer is
Achja aan de andere kant denk ik van tja kom op daan tis toch wel genoeg zo je hebt de huisdiertjes en een pony en het is veel meer dan de meeste andere mensen of kinderen van hun ouders of partner mogen ... Sommige mensen willen helemaal geen dieren in huis en vinden het verschrikkelijk als hun partner een paard heeft en daar de nodige uren per week aan besteed
Pfff als ik het zo allemaal terug lees denk ik jesus wat ben ik toch verwend met een vriend en ouders die dieren gewoon accepteren en ook genieten van het gezelschap van kat en hond en vinden dat als paarden mn enige hobby is dat dat gewoon moet kunnen en ze me het gunnen ......

Met nog wat ratjes onderweg
Die zeggen er dus ook niks van, sterker nog: Geld voor de aanschafkosten van paard en hond mocht ik lenen en oppassen willen ze ook altijd wel.
Belangrijkst vind ik dat hij het wel accepteert en respecteert. Vooral de ratten zijn een dure hobby vanwege alle DA-kosten, hij zegt wel altijd dat hij het veel geld vindt maar ik krijg er geen gezeur over.

Helaas woon ik nog thuis en dus moet ik het met de 2 lieverds doen die ik al heb