Ik heb nu alweer bijna 13 jaar geleden, mijn moeder een hond kado gegeven voor haar verjaardag omdat ik toen zelf graag een hond wilde
. Inmiddels nu 2 jaar het huis uit en de hond woont nog bij me moeder, want me moeder wil hem niet kwijt
. Nu heb ik hem nog dagelijks te oppas. Maar nu hij wat ouder word begint hij steeds dunner te worden
.Tommie is al zijn hele leven een slechte eter, soms at hij dagen niet en dan weer een paar dagen wel. De dierenarts zei toen dat het niet erg is omdat hij er goed uit ziet.
Inmiddels is tommie ouder en valt hij flink in. Nog steeds eet hij slecht, s morgens wil hij al helemaal niet eten en meestal eind van de middag eet hij iets.
Wat krijgt hij:
Ochtend:
Na het wandelen: een plakje rodi worst
Tussen de middag een denta stick
eind van de middag:
Krijgt hij 150 gram brok van Royal canin(ik weet de naam niet) de brok die je moet vermengen met heet water, dan gaat er nog schapenvet en 3 plakken rodi worst door. Hiervan eet hij vaak niet alles op.
Brokken eet Tommie niet, vroeger verschillende keren geprobeert en verschillende merken. Helaas meneer doet het echt niet, dit vaker aanbieden heeft dus geen zin.
We hebben ook al geprobeert een verhoogde voer bak, hier durfde hij niet uit te eten. Nu een plastic bak met rubber er onder zodat hij niet verschuift. Als de bak verschuift durft hij er ook niet uit te eten
Het liefst ben ik dan ook opzoek naar tussen doortjes waar hij dikker van word en die lekker zijn voor hem. Ik hoop dat jullie types hebben
Dit is Tommie
:
Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Mijn vriezer trekt dat niet