Mijn ouders zijn nu al een tijdje gescheiden, mijn hondje woont nog bij mijn vader..
Ik ben daar helaas alleen in het weekend..
Maar mijn vader woont daar dus alleen, en mijn hond is dus best vaak alleen thuis.
Vaak neemt me vader haar ook mee naar zijn werk, en ik neem haar soms mee als ik bij vrienden thuis ga zitten.
Mijn moeder kan haar niet hebben, omdat wij een kleine tuin hebben zonder gras, en bij me vader een grote tuin met erg veel gras..
Mijn moeder moet vaak 7 uur smorgens werken, of nachtdienst, of tot laat in de avond.
Wij wonen niet bepaald in een buurt waar je je super veilig voelt ofzo, dus ik zie het ook niet zitten om haar savonds laat daar nog uit te laten, en mijn moeder liever ook niet..
Al ben ik daar wel de hele week, me moeder kan dan nooit eens weg in het weekend omdat ik elk weekend bij me vader ben, en zij dan met mijn hond zit..
Nu wil mijn vader haar dus wegdoen,maar dat wil ik echt niet.
Ik ben gek op dat beestje, en kijk altijd er naar uit om haar weer te zien..
Iemand een goeie oplossing? ik weet dat het wel zo eerlijk voor haarzelf is om haar weg te doen, maar zo'n hondje als haar vind je nooit weer
En idd, dat je hondje de hele tijd meereist, dat lijkt me de beste optie
ik woon in de randstad maar ik doe gerust nog een rondje hardlopen rond een uur of 10 of 11