Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik vond het echt leuk om ze weer terug te zien en voora Fin heeft echt mijn hart gestolen haha. En het was ook nog super gezellig! 
Century schreef:Wil er één, wil er één! Waar kan ik één bestellen?
Superleuke foto's, echt mooi gedaan!

DeLabrador schreef:Century schreef:Wil er één, wil er één! Waar kan ik één bestellen?
Superleuke foto's, echt mooi gedaan!
De foto's zijn te bestellen bij Aurora Fotografie, maar dat is vast niet wat je bedoelde![]()
![]()
Haha ja Danitsja, het was zeker leuk, ook hoe Finn volledig los ging in jullie gang met het piep speeltje en die giraffe. Ze hebben de verdere avond volledig voor pampus gelegen
Oja, vergeet het bijna helemaal, ik heb er een nieuwe klant voor je bij: de baasjes van het teefje met het paarse bandje gaan tzt een fotoshoot bij je boeken voor moederdag, de pup met hun zoontje

mooie foto's btw. En het is niet persoonlijk bedoeld hoor
ahh die met die roos is zoo leuk!
Bedankt! De bruine pup (teefje) houd ik inderdaad zelf aan. Over Finn heb ik na heel goed nadenken en wikken en wegen ook een beslissing genomen: hij blijft ''officieel'' te koop staan tot een leeftijd van 3/ 4 maanden, zal echter wel nog selectiever zijn dan ik al was mbt tot eventuele koper. Mocht hij tegen die tijd nog geen geschikte baas hebben, dan blijft hij lekker bij mij