Ze zijn inderdaad heel erg lief. Een knuffeltje in een stoere verpakking, ik denk dat dat de beste beschrijving is.
friesiszwart
Geplaatst: 20-01-12 10:45
zo herkenbaar zelf ben ik ook al 11 jaar in het bezit van Cane Corso's. Na het overlijden van een van hen enkele weken geleden hebben wij toch weer besloten een pup in huis te nemen.
Aah wat een leukerds zijn het zeg! Ze hebben wel wat op die van ons.
macke
Geplaatst: 20-01-12 12:16
we hebben er ook 1 super lieve honden met een hele stoere uiterlijk!! Er zijn zelfs mensen die ze verwarren met een pitbull X boxer Onze CC is echt stoer en haar dierbare vriendin is jack russel.
ahah. nou die kruizing is het niet mee te vergelijken. Het zijn super lieve en trouwe beestjes! Alleen heel gehecht aan de eigenaar.
Diablo
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-12 12:23
Nouja, Brenda is ook wel eens pitbull genoemd en ook de boxer zit in de CC, dus ik kan het me wel enigzins voorstellen. Sommige CC's vind ik ook echt net boxers.
tassie73
Geplaatst: 20-01-12 12:27
Dat is waar.....ze zeggen hier ook wel eens .... Is het een afstammeling van de pitbull of ook Is het een LABRADOR
En ach, toen ik onze Cane Corso's had zeiden mensen vaak: ''Ja ik zie het al, dat is een Boxer!!!'' En geloof mij.. als er iets is waar onze 2 Cc's niet op leken was het een boxer (kijk maar in profiel voor foto's)
geweldig!!!! Heb er zelf ook 1tje een gestroomde, helaas woont ze nu bij mijn ouders omdat ze 2 keer naar onze zoon heefd gehapt , ze kon het niet verwerken dat ze niet meer de enigste was, en is ook erg ziek geweest troen de kleine geboren was, , maar ze is blijft mijn kanjer, hoop op een dag dat ze mijn zoon wel accepteerd en alsnog weer bij ons kan komen wonen!!!
Diablo
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-12 22:21
Er zijn echt wel CC's die wat van een boxer weg heben hoor. Ik vind het echt niet mooi, maar ze zijn er wel, daar zie je echt de invloed van de boxer in terug.
Degene die onze hond voor een pitbull aanzag, had inderdaad geen verstand van honden. Maar de meeste gemiddelden mensen kennen de verschillende hondenrassen niet. Kane werd als pup ook vaak voor een labrador aangezien, een belediging vond ik dat .