Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gewoon bellen dus 
Dromen schreef:update: toch geen vals alarm.
Vandaag ging het ineens een stuk slechter met haar. Koorts en totaal niet meer willen lopen of eten.
Naar de DA gegaan, die heeft geen idee wat haar mankeerd en haar maar pijnstillers gegeven en tegen de koorts.
Alwiene schreef:Dromen schreef:update: toch geen vals alarm.
Vandaag ging het ineens een stuk slechter met haar. Koorts en totaal niet meer willen lopen of eten.
Naar de DA gegaan, die heeft geen idee wat haar mankeerd en haar maar pijnstillers gegeven en tegen de koorts.
Helemaal geen verder onderzoek of niks?? Ik zou me daar niet prettig bij voelen. Pijnstillers en koortsremmer terwijl je geen idee hebt wat er aan de hand is met het dier zou me bepaald niet gerust stellen
Alwiene schreef:Dromen schreef:update: toch geen vals alarm.
Helemaal geen verder onderzoek of niks?? Ik zou me daar niet prettig bij voelen. Pijnstillers en koortsremmer terwijl je geen idee hebt wat er aan de hand is met het dier zou me bepaald niet gerust stellen
Najoveh schreef:Ik zou persoonlijk bloed laten trekken.
Wij hebben deze zomer ook een hond gehad dei opeens duidelijk ziek was, maar waar de da niets bij vond. We dachten ook aan vergiftiging ofzo.
Uiteindelijk is uit bloedonderzoek een zware leverontsteking gekomen...
Ik hoop van niet, vandaag toch maar weer even naar de DA gaan.