Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SandravdB schreef:Als ik eigenaar niet vind kan ik hem morgen eventueel naar asiel brengen, dan gaat hij daar tijdelijk de vriezer in zodat als de eigenaren gevonden worden ze zelf nog een beslissing nemen, dus regelen voor destructor via dierenarts zou niet mijn keuze zijn.
SandravdB schreef:Als ik eigenaar niet vind kan ik hem morgen eventueel naar asiel brengen, dan gaat hij daar tijdelijk de vriezer in zodat als de eigenaren gevonden worden ze zelf nog een beslissing nemen, dus regelen voor destructor via dierenarts zou niet mijn keuze zijn.
Anoli schreef:Even zorgen dat je (morgen bijvoorbeeld) bij een DA terecht kan om met een chipreader te kijken of het beestje een chip heeft. Zou een hoop zoeken schelen voor jou en de evt eigenaren.
Buffelo schreef:Anoli schreef:Even zorgen dat je (morgen bijvoorbeeld) bij een DA terecht kan om met een chipreader te kijken of het beestje een chip heeft. Zou een hoop zoeken schelen voor jou en de evt eigenaren.
Bednk wel dat je hiervoor moet betalen. In het ergste geval nog consultkosten ook.
Maargoed, ontzettend dat je zo bezig bent de eigenaars te vinden! Denk dat veel mensen die moeite niet zouden nemen namenlijk.
Succes!!