Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Somebitch schreef:Nou ik heb het echt maar een heel klein beetje kunnen schoonmaken.. Ze valt me echt gewoon aan als ik eraan kom en dan ben ik geen held meer.![]()
Heeft wel hooi natuurlijk en als bodembedekking stro dus het zo ook iets van stof kunnen zijn maarja...
Ze knort en springt dan naar voren. En aangezien ik dicht bij haar mond moet zitten met mijn hand is dat wat minder...
Zit ze alleen ? Met een gecastreerde ram gaat dat gedrag vaak over, het zijn der hormonen
Zij kunnen dan een goeie match uitzoeken
maar het is dus nog niet schoon het lijkt wel alsof ze dat zelf met het wassen niet schoonkrijgt. Dus ik ga binnenkort weer een poging wagen als ik lef heb. Hihi.
Haar keutels zijn harder als normaal echte rondjes zoals het moet zijn, ze eet goed en drinkt veel.

? Citaat:Ik heb Fluffer (de zandkleurige) zo'n 3 jaar inmiddels en ik heb haar gisteren voor het eerst bij de konijnenopvang laten koppelen met een gecastreerde ram van circa 9 maanden oud genaamd Heinz.
In de opvang ging het koppelen echt goed, eenmaal thuis werd Fluffer bang van Heinz (de zwarte), toen ik vanochtend wakker werd was dat helemaal verdwenen. Ze durft hem nu ook op zijn plek te wijzen.
Er was tegen de opvang gezegd dat Heinz moeilijk te koppelen was, dit was de eerste keer dat ze hem probeerden te koppelen en Heinz is helemaal niet moeilijk!
Heinz is nog wel wat schuw voor mensen, ik kon hem vandaag wel voor het eerst snel maar over zijn hele rug aaien.
Heinz heeft ook één hangoor en één rechtopstaand oor.
Hier wat foto's van de twee: