) Senna.Vandaag is ze 14 jaar geworden en alweer 13 jaar in ons bezit.

En hier hebben we Mimi, Mimi is vorige maand één jaar geworden en omdat haar baasje Astrid (rocymax) naar Nederland moest is Mimi bij ons te gast. Dank je As dat je ons op jouw lieve frutsel laat passen.

Nooit geweten dat een hond en kat zo goed samen kunnen.
Ze blijven continue bij elkaar, eten samen, spelen samen en slapen samen.
Zowel Senna die nooit met honden geleefd heeft of Miem die nooit met katten geleefd heeft gaat het fantastisch goed met die twee.

Senna heeft de neiging altijd zodra een koffer staat erin te gaan liggen alsof ze wil zeggen neem me mee alsjeblieft.

Mimi is ontzettend jaloers en natuurlijk moet zij ook op de één of andere manier de koffer in hahahaha.

Als Senna gaat eten wacht Mimi netjes haar beurt af, het lijkt alsof ze dat samen zo geregeld hebben.

Hier is Mimi met haar speeltje in gevecht, volgens mij denkt ze stiekum dat het Senna is hoewel ik dat niet hoop want ze gaat er aardig wild mee om.

Als Senna het zat is want het is natuurlijk al een oudere dame en je moet dat kleine grut af en toe in toom houden wil weleens zachtjes uithalen naar Mimi.
Mimi heeft dat nu ook geleerd:

Evenals miauwen als Senna langer dan een uurtje van huis is gaat ze huilen wat steeds meer op miauwen gaat lijken.
In twee weken gaat Mimi steeds meer op een kat lijken zo ligt ze ook op de leuning van de bank.
Sorry As!! hahahhhahhah.

Omdat het zo ontzettend gezellig is met deze twee wilde ik graag deze leuke foto´s met jullie delen.
Een berichtje zouden we leuk vinden.
Ik ben zo blij dat Miem bij je logeren mag!! En ik geniet ervan om te zien hoe goed ze met elkaar omgaan!
Heerlijke beesten, we zijn allebei mazzelaars
. We zijn zeker mazzelaars.