Kodak-moment met Havanna

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Kodak-moment met Havanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:30

Gisteravond toch maar weer eens dr bedje opmaken... Maar ja, dan moet Havanna uít dr bedje, en zie dat maar eens voor elkaar te boksen. Haar dus maar mijn kant op gehesen, met 1 arm haar bed opgemaakt en toen haar losgelaten. Ik denk; die vliegt gelijk haar mandje in. Havanna dacht er anders over, die zat wel lekker :=

Afbeelding

Het zijn dít soort kleine dingen waar ik zooooooo trots op ben! Die lieve Havanna, die toch wel erg lekker op mijn schoot zit <3 Dat zat er 2 maanden geleden echt nog niet in!

Joyamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:05

Leuk :)

Wat voor een hond is Havanna?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:39

haha grappig, leuke hond!

moppielover

Re: Kodak-moment met Havanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:42

Wat heerlijk zeg <3

Ik kijk elk topic die jij over Havanna maakt. Ik blijf het echt super vinden wat je voor Havanna doet.
Dat word zo te zien ook goed beloont :D.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:52

Lief! :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 21:08

Bedankt voor de leuke reacties! :D Géén idee wat Havanna is... Heb er ook al vaak over nagedacht :+ Ze komt uit Spanje en er lijkt iets van een windhond in te zitten, zo'n buik/rug heeft ze, maar ze heeft een heerlijk dikke en ontzéttend zachte vacht.... :)

Wat leuk dat je Havanna volgt! Ik heb ook een blog over Havanna, link staat in mn profiel, daar zet ik net even uitgebreidere dingen op dan hier. Zo kunnen namelijk ook haar opvangbaasje en andere mensen haar blijven volgen zonder dat ik steeds hoef te mailen en op meerdere fora hoef te posten :) Havanna is vreselijk lief dus wat ik erin stop, krijg ik méér dan terug! Ze is het echt waard en als ze dan zo lekker bij me blijft zitten is dat een heel mooi moment <3

Had gisteravond echt even de tranen in mn ogen staan... Had haar meegenomen naar kennissen/vrienden, ze mag dan altijd lekker mee dus ze was daar nu voor de derde keer. En ineens.... Na 3 maanden...... Zie ik haar ineens met een speelgoedmuisje van de katten sjouwen!!!! Ohhhh wat was dát prachtig zeg!!! Gewoon fantastisch! Ze lag de laatste tijd al vaak met haar touwbotje tussen haar voorpootjes maar we konden haar nooit ''betrappen'' op spelen... En nu ging ze zomaar met dat muisje aan de haal :D :D Wauw, echt, was enorm ontroerd! :D