Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

odilia schreef:Volgens mij is er zeker vraag na, maar bedoel je meer als oppas als mensen op vakantie etc. gaan of dieren opvangen voor mensen die ze niet meer kunnen houden en een nieuw huis voor ze vinden?
en ben je dan bereid om buitenlandse honden op te vangen? Hier is namelijk ook een hele grote vraag na.
ik zou inderdaad ook even bij de gemeente vragen en een goede organisatie vinden waarmee je samen kan werken als je wil. Daarmee moet je wel erg voorzichtig mee zijn aangezien niet iedere organisatie even goed is. (dit bedoel ik met voor en na controle's, ziektes etc)
Ik weet zelf een hele goede Duitse organisatie waarbij een goede Nederlandse vriendin van me bij werkt, misschien kunnen hun je wat tips geven? http://www.tierheimleben-in-not.de/
Ik vang alleen dieren op waarvan de mensen op vakantie gaan of voor mensen die overdag werken. valyzja schreef:Hondentrimsalon is geen optie dat krijg ik nooit bij mijn schoonouders voor elkaar aangezien het hun terrein is.
En ik woon op een boerderij met veel eigen land dus dat is geen probleem. Het is helemaal omheind. De mogelijkheden zijn er allemaal.
Nu nog mensen die er vraag naar hebben en vergunning en opleiding om dit te kunnen starten.
valyzja schreef:Dames en heren, Voordat jullie reageren verder over de risico´s en de eisen van het vak.
Ik ben me er van bewust welke wetten er aan verbonden zitten en of je een opleiding hebt.
Dit was mijn vraag ook niet. Ik wil vanaf nu alleen nog maar mensen hier die er wel degelijk vraag naar hebben!
Want hier kom niks mee verder.
Ik moet weten of er interesse in is voordat ik een hele opleiding ga volgen en er achteraf toch geen werk in is te vinden.
Dat kost me een hoop loos geld en loze tijd.
Dus alsjeblieft graag alleen reageren als er vraag naar is!
valyzja schreef:Hondentrimsalon is geen optie dat krijg ik nooit bij mijn schoonouders voor elkaar aangezien het hun terrein is.
En ik woon op een boerderij met veel eigen land dus dat is geen probleem. Het is helemaal omheind. De mogelijkheden zijn er allemaal.
Nu nog mensen die er vraag naar hebben en vergunning en opleiding om dit te kunnen starten.