Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mizora schreef:Ik zou zelf voor orijen of acana gaan. Graanloos, goede kwaliteit vlees, geen chemische toevoegingen.
die zak gaat hoe dan ook leeg
marjonrebel schreef:dank jullie wel ik zie al wel dat er veel verschillende kwaliteit voer is kga me er maar eens in verdiepen, zooplus is overgens handig dat ze t thuis komen brengen.
@tita mijn kater doet dat ook, die moet idd likken duwt ook echt zijn neus tegen me kin mond of gezicht aan
tita schreef:marjonrebel schreef:dank jullie wel ik zie al wel dat er veel verschillende kwaliteit voer is kga me er maar eens in verdiepen, zooplus is overgens handig dat ze t thuis komen brengen.
@tita mijn kater doet dat ook, die moet idd likken duwt ook echt zijn neus tegen me kin mond of gezicht aan
Gebruik je de jouwe ook nog eens 10 nageltjes als je je hand wel wilt trekken, en dan heb ik mijn hand terug zit ie naast me...doet net alsof ie iets anders doet en dan opeens........... VANG........... 2 poten om mijn handen heen gewikkeld die ie naar zijn mond trekt, en als ik terug trek gaan gewoon die nagels erin.
Vreselijk
Gezicht krijgt ie de kans niet toe, mep hem echt van mij af aangezien hij soort van ziek is en echt tandrot heeft.. zijn gebit moet worden gereinigd (onder narcose)