Ik heb een vraagje. Onze hond van 3,5 is net loops geweest.
Ik denk dat ze nu een goede week van het gelek af is. Onze hond is altijd 2 weken loops en heeft nooit een periode dat ze 9 dagen niet lekt en dan weer wel. Terwijl ik van vele andere teef eigenaren hoor dat hun hond 7 a 8 dagen bloed lekken, dan +/- 8 dagen niets en dus vruchtbaar zijn en dan weer een weekje bloed lekken. Wanneer onze hond vruchtbaar is weten we dus niet
Ze heeft ook nooit in haar loopsheid een periode dat ze weg wil lopen...
Maar hier gaat mijn vraag niet direct over. Onze hond is dus net loops geweest.
Mijn man zag laatst (halve week terug) dat er een witte druppel aan het uiteinde van haar vulva hing.
Ik heb een opleiding met dieren gedaan dus kreeg direct de vraag wat dat was.
Die vraag kon ik niet beantwoorden. Nu liet ik de hond vanavond uit en zag ik het opnieuw.
Na het plassen was er niets meer te zien. Er heeft dus een paar dagen tussen gezeten voor we het weer zagen.
Net even flink gegoogled. Omdat ik bang was voor een ontsteking ofzo.
Maar als ik de symptomen etc lees lijkt het niet op wat onze hond heeft.
Onze hond is op het moment perfect op gewicht, drinkt niet meer of minder als normaal.
Heeft een goede eetlust. Is lekker actief en slaapt niet extreem veel.
Gaat graag uit, speelt graag, kluift graag en is graag buiten.
Ze oogt dus totaal niet ziek. Ze zit heel mooi in haar vacht en voelt zich in onze ogen kip lekker.
Echt zorgen maak ik me niet. Daarom bel ik ook nog niet de DA.
We zijn wel eens voor urine druppels naar de DA geweest toen zaten we er ook voor niets.
Wij zijn dus eerder te snel dan te laat. Met mijn vorige hond net zo.
Zodra onze hond nu minder goed in der vel gaat zitten staan wij direct op de stoep bij de DA.
Dus reacties zoals: BEL DE DIERENARTS!!!! etc. Hoef ik niet.
En als jullie reacties me bezorgt maken zal ik ook zeker weten de DA bellen.
Maar mijn vraag is dus: hebben jullie enig idee wat dit is? Herkend iemand dit?