Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hhilde schreef:Ik zou eerst het ras bepalen. Het zijn nogal pittige rassen die je noemt en in dat soort rassen zijn ècht goede fokkers vaak langer zoeken. Bij het kiezen van een fokker zou ik vooral gaan voor een fokker die naar karakter kijkt. Dit zijn honden waar je geen poedersuiker van wilt
)Tosadog schreef:Probeer een lijstje te maken van de rassen die je ECHT super vindt, ik vind dat als je voor een ras gaat je er ook echt verliefd op moet zijn, je hebt een lijstje met "pittige" rassen samengesteld.

Echt heerlijk! Rustig in huis en lekker actief buiten.
Wesco schreef:Gevoelsmatig zou ik het liefst een pup kopen bij mensen die hun '' huiswerk'' hebben gedaan en eenmalig een nestje fokken, dan bij een fokker die 4 nestje fokt. Ik krijg dan altijd het idee dat zulke mensen het niet uit liefde doen maar voor het geld. Is dit een hele rare redenatie?

Wesco schreef:Gevoelsmatig zou ik het liefst een pup kopen bij mensen die hun '' huiswerk'' hebben gedaan en eenmalig een nestje fokken, dan bij een fokker die 4 nestje fokt. Ik krijg dan altijd het idee dat zulke mensen het niet uit liefde doen maar voor het geld. Is dit een hele rare redenatie?