Pelryo schreef:nou een bad geven is ook geen grootte moeite lijkt mij & krekels voeren is heel makkelijk. Je pakt een tang en daarmee een krekeltje/sprinkhaan die doop je in calciumpoeder ( te koop bij dierenspeciaalzaak) je houdt hem voor je baardagaamsneus en hap!
ga maar googlen over ze dan vind je ook ervaringen van andere mensen
En dit bedoel ik nou. Een baardagaam is een roofdier en je doet hun een groot plezier door de krekels in een curvebak te doen. Hup agaam erbij in en jagen maar. En Calcium kan ook over groenvoer. Maar ze moeten ook vitamines en daar mogen ze niet te veel van hebben. En ze drinken zelden uit zichzelf dus moeten ze in bad en gesproeid worden. En veel soorten groente mogen ze niet hebben omdat daar verkeerde stoffen inzitten en ga zo maar door. Ik heb slangen en baardagamen. Maar vind een slang 100x makkelijker hoor! Veel minder werk. 1x per week een muis en 4x per week water verschonen. En af en toe even sproeien. That's it oh Ja. En baardagamen moeten hun krekels en sprinkhanen levend krijgen. Is veel beter en de meeste baardagamen willen helemaal geen dood spul hebben. Dat eten ze gewoon niet op. Die van mij krijgen ook wel eens babymuizen voor extra Calcium. Maar dode babymuizen eten ze gewoon niet op.