Katten labyrint?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Lola_

Katten labyrint?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 13:59

laura123456

Re: Katten labyrint?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:30

Ik lees ook even mee , ziet er leuk uit. En dan hebben ze weer een uitdaging :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:39

ziet er leuk uit, is enorm leuk en je kat is lekker bezig zo!! Hier was mijn muts veel te lui en kreeg ik het niet meer voor elkaar. Echter heb het aan een vriendin gegeven (dat blad met al die dingen) en haar katten vinden het helemaal het einde!!!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:52

Ik heb de tweede en dat is hier zeker een succes.
Ik zou alleen niet alles via dit ding voeren maar de helft gewoon in het bakje en de helft met dit.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 14:53

@Zonnebloem, had jij dan die plaat of die toren? Vind zelf die Toren er leuker uitzien, maar als ik naar de prijs kijk heb ik het idee dat die plaat wel wat degelijker is!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:00

Ik heb de toren die bevalt heel goed.
Ze kunnen wel vals spelen door het via de open bovenkant op te eten maar daar leg ik gewoon een schoteltje op en dan kunnen ze daar niet meer bij.
Alle 3 de katten snappen hem en eten er graag uit, ze zijn er even mee bezig en moeten er even bij nadenken.
Het tweede plateau kan je draaien en je kan hem dus makkelijker en moeilijker maken maar na 2 dagen had ik hem al op de moeilijkste stand anders waren ze veel te snel weer klaar.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:02

_Lola_ schreef:
@Zonnebloem, had jij dan die plaat of die toren? Vind zelf die Toren er leuker uitzien, maar als ik naar de prijs kijk heb ik het idee dat die plaat wel wat degelijker is!

dat doolhof is bij vele winkels (o.a. intratuin en discus dacht ik) in de aanbieding momenteel ;)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:04

Klopt hier bij de tuinland (intratuin) was hij vorige week nog 14 euro.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:05

Ik heb de eerste, die Cat activity fun board. Mijn katten zijn schijnbaar erg slim, want die wisten het de eerste keer al binnen enkele minuten leeg te roven := Absoluut geen uitdaging voor hun dus.

Maar, voor dagelijks voer geven lijkt mij het ideaal! Mijn katten krijgen echter rauw vlees, en dat gaat niet op zo'n board. Dus had ik het voornamelijk als speeltje gekocht maar daar is niet veel aan. Maar als je brokjes voert dan is het gezond om ze wat te laten doen voor het eten denk ik, dus dan zou ik het wel aanraden :j

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:45

Dat klinkt als een aanvulling op onze verzameling katvermaakprulletjes.
Mijn twee donderstenen zijn best slim en omdat ze alleen binnen zitten, is zo'n uitdaging wel leuk voor ze.
De eerste lijkt me leuk, maar al snel te makkelijk. Bij de tweede heb ik het idee dat het zo om kan vallen als ze er tegenaan springen oid.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:47

Ik heb het Activity bord voor m'n katten en ze vinden het helemaal geweldig. Doe er 's morgens altijd de brokken in en 's avonds is het altijd leeg. En bovendien is het leuk om te zien hoe ze ermee bezig zijn :j

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:48

Die bovenste is moeilijker dan die onderste (heb vaker gehoord dat ze die met een beuk zo omgooien ;) )
Ik heb de bovenste, het cat activity fun board. Mijn kat vind dat helemaal geweldig (alweer 3 jaar!) Hij gaat er rustig voor zitten en hengeld er lustig op los. Hij heeft ook een geowon bakje brokjes staan altijd maar alsnog gaat hij graag bij het fun board en vind het echt leuk, (ik heb er gewoon voer in maar dan een ander merk zegmaar)

Die bovenste kan ik je in ieder geval aanraden (en hij kan ook in de vaatwasser, dat doe ik af en toe, niet te vaak maar wel handig!)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:58

Twee van mijn katten verkiezen het funboard inderdaad ook boven de voerbakjes waar ze het voer zo uit kunnen eten :j

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 16:51

Nouuu ik gister naar de Intratuin, daar hadden ze die toren! Dus die dan maar meegenomen.. En ook mijn katten gooien m om hahah.. Heb m maar aan de grond vast getaped Nu lukt het wel!
Ze vinden het wel erg leuk.. Delen is echter lastig! Als Missy aan het eten is dan tetst ze Luna zo weg en als Luna aan het eten is dan zit ze op een afstandje toe te kijken Hahah... Erg leuk wel om te zien hoe ze dat zo onderling regelen..
Heb ze voor 1 poes eten in de toren gedaan en beide de helft van eten voor 1 poes in de bakjes gedaan..

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:12

Hierhebben we ook de voertoren. Die bevalt super goed, tot nu toe nog maar een paar keer omver gelegen. Ze hadden het zo door hoe eruit te eten. Hier krijgen ze alleen nog maar brokjes uit de toren.

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:57

Ik heb ook een Cat activity fun board... En ze vinden het hier geweldig!
Die toren heb ik wel aan zitten denken, maar ik denk dat die van mij um om zullen gooien en dan alles er uit zullen halen...