Ik heb een poes van nu ruim 6 jaar. Vanaf het begin heb ik haar elk jaar braaf meegenomen naar de DA voor de jaarlijkse inenting, maar de afgelopen twee jaar is dat niet meer gebeurd. Ik ben in die periode 2 x verhuisd en door alle drukte is het wat vergeten. Natuurlijk is het altijd in mijn achterhoofd gebleven, maar stelde ik het steeds uit. Maar nu zit ik te twijfelen of het wel zo noodzakelijk is... Lotje is super gezond en is nog nooit ziek geweest. Ik ontworm/ontvlooi haar wel altijd op tijd. Ze kan altijd buiten komen via een kattenluik, maar volgens mij gaat ze alleen maar naar buiten om haar behoefte te doen en af en toe een rondje om de tuin. Ze is meer een binnenkat. Hier in de buurt zijn niet extreem veel katten en de katten die ik zie, zien er allemaal goed uit.
Ook denk ik dat als ik nu naar een DA ga, Lotje weer haar basis-inenting moet krijgen en dat me dat weer een smak geld gaat kosten. Natuurlijk heb ik dat voor Lotje over, maar als het allemaal niet zo nodig is...
Ben benieuwd hoe andere kattenliefhebber dit doen!!
Groetjes, Lotje & Saskia

Zo duur zijn wij iig niet. en merken, ja dat zou kunnen natuurlijk. Maar volgens mij is het wel altijd zelfde, alleen kan je 2 entingen geven. Tegen niesziekte en tegen bordetella.. Maargoed, daar gaat het hier niet om