wil een zo natuurlijk (ja hoor op tegels) omgeving voor de konijnen. dus ben rustig aan het denken wat ik nou in de nieuwe ren wil , een nieuwe start hopelijk een groep van 4
nu ben ik wat aan het brainstormen. wil een zandbak in het midden , wil een grote ren. wil dit wil dat , maar waar maak ik het ze het meest blij mee? ze komen (helaas)op tegels , maar de zandbak laat ze gewoon lekker gek doen. ik dacht aan aardbei planten enzo , maar die zijn binnen een uur weg haha. er komt 1 hok , misschien schaf ik nog een 2de aan . mijn nieuwe hok gaat met mij stel ik ga het huis uit , dan komen er gewoon 2 konijnen bij
banketstaaf een eind in de ruimte maar even op een rij , wat ik denk wat er komen moet :- Zandbak , met bodem . het dak maak zelf met oude paaltjes en hout. dan kunnen ze beschut op de achterpoten erin staan , vooral favoriet bij de dames.
- Ruif - Mijn date (:P) wil 1 voor mij maken , ook met een dak waar ze kunnen zitten erop.
- Tunnel - misschien ook van oud hout of iets anders?
- Houten bank waar vrouw lekker kan genieten , en de konijnen op kunnen zitten of onder schuilen (kwam echt net binnen
). met boomstam poten ofzo 
en meer heb ik simpel even niet , iemand?
wil er nu werk van maken , heb veel hout van de oude ren over. ik kan met een zaag en een hamer om weg , en kan palen in de grond rammen haha.(gaat ook zo makkelijk met tegels
). het hek wordt hopelijk eind deze maand , begin februari gebracht , het is nu een slagveld maar de ren wordt 5 meter bij 3 meter. genoeg ruimte om na te denken.help?
ze hadden vroeger gras maar dat werdt een modderbende met regen enzo.

hopelijk is het er nog en moet ik 20 kilometer tuffen