Wij hebben twee hele lieve katten van nu een ruime twee jaar oud, genaamd Romeo en Barrel.
Deze twee zijn helemaal gek van elkaar
maar, we merkten de laatste tijd dat Romeo toch erg houdtvan heel veel spelen en dat Barrel wat meer van rust houdt. Dus toen dachten we dat het erg leuk zou zijn om een
katje erbij te nemen waar Romeo echt even flink mee kan stoeien. Na wat te hebben rondgekeken, werden we verliefd
op een katje genaamd Munchkin van de stichting Mirtos, die katten redt vanuit Griekenland. Na een weekje zijn we wezen kijken,
en hebben hem gelijk meegenomen
. Ik vond het wel erg spannend om te zien hoe onze katten erop zouden reageren, maar het gaat verbazingwekkend goed! De eerste dag waren onze katten nog wat aan het blazen, maar niet aan het vechten of iets dergelijks, en na een halve week lagen Romeo en Muffin al met zn tweetje bij mij op schoot, elkaar aan het wassen. En ze spelen ook heel leuk samen!Hier een aantal foto's van onze kattenbende!
1. Romeo en Muffin op de krabpaal:

2. Onze jongste telg, Muffin:

3. Muffin zet nog graag zijn tandjes en klauwtjes in je

4. Zo lagen ze binnen no-time samen op schoot (kwaliteit is slecht maar vond het een lieve foto):

5.

6. Barrel, onze knappe en oudste telg:

7. En dan hebben we Romeo, onze charmeur:

8. Schattige Muffin, al veel meegemaakt maar zo snel op zijn gemak bij ons:

9.

10.

11.

12. Ik plaats gelijk ook maar enkel foto's van een fotoshoot die Paoline (PKfotografie) een tijdje geleden van onze prachtkatten had gemaakt,
nog voor Muffin in the picture was:

13. Knap model:

14. Stoere Barrel:

15. Grappige Barrel:

Ik ben zo blij dat we Muffin een warm mandje aan hebben kunnen bieden en dat hij nu heerlijk gezelschap is zowel voor onze katten als voor ons!

*