meer dierenmishandeling in het nieuws

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xEline

meer dierenmishandeling in het nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 22:45

Het valt mij op dat ik steeds meer nieuws tegen kom over dierenmishandeling, een muis die vast word vast gebonden aan een vuurpijl, hond die voor de metro word getrapt...nou de rest wat ik de laatste dagen heb gehoord zal ik jullie besparen.
in iedergeval is het nou meer in het nieuws of vang ik het steeds op... ik wil het namelijk helemaal niet lezen of horen, word er namelijk echt vreselijk naar van en steeds denk ik er dan weer even aan. wat denken jullie?

Tellie

Re: meer dierenmishandeling in het nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:54

Ik hoop dat het is omdat ze meer gepakt worden, en niet omdat het meer gebeurt. :=

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 23:19

Tellie schreef:
Ik hoop dat het is omdat ze meer gepakt worden, en niet omdat het meer gebeurt. :=

Het verschilt echt per bericht, of het word niet echt duidelijk aangeven.

ShannonJuul

Re: meer dierenmishandeling in het nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:21

ik hoor en zie het ook vaker dan me lief is. Rond oud en nieuw hoor je dat soort dingen sowieso wat vaker

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:22

ik wil het liever ook niet weten en helemaal niet zien....begrijp me niet verkeerd,als ik dierenleed spot bij mij in de buurt dan bijt ik mij er in vast(tot inbeslagname en rechtzaken aan toe...dus helemaal struisvogel ben ik niet :o )...maar deze berichten kan ik niets meer aan bijdragen en belast mijn 'geest' vreselijk. |(

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 23:55

geerke schreef:
ik wil het liever ook niet weten en helemaal niet zien....begrijp me niet verkeerd,als ik dierenleed spot bij mij in de buurt dan bijt ik mij er in vast(tot inbeslagname en rechtzaken aan toe...dus helemaal struisvogel ben ik niet :o )...maar deze berichten kan ik niets meer aan bijdragen en belast mijn 'geest' vreselijk. |(

Nou precies en dan staat er niet duidelijk of er iets aan gedaan word dat irriteert mij dan nog even extra... gelukkig heb ik echt dierenmishandeling nog niet gezien met me eigen ogen, wel dichtbij mee gemaakt een paar dagen terug is de hond van de broer van mijn vriend mee gelokt het bos in en vermoord. ben er nog steeds van onder de indruk