Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) dan heb ik mensen die haar willen prikken. En soms, soms komt het gewoon echt, echt echt niet uit, dan prik ik haar 1x die dag (bijv. standaard 7u en 19u) dus dan alleen 7u, en dan de volgende dag weer om 7u en 19u. Zorg dat je een extra flesje insuline in huis hebt, want die dingen zijn zo klein, kunnen zo uit je handen vallen. Daarnaast spuitjes heel goedkoop per 100 te bestellen bij www.daxtrio.nl. glucosemeters kun je ook gratis vinden bij aankoop van een paar meetstripjes, het loopt dus echt wel los! Succes met je suikerpoes!
hihihi
maar bedankt
haha
) dat ie dan, ipv. bij de poes in haar kont zit, bij mij in m'n vinger haha.
suikerpoes, tja zo noemen we haar, hihihi
)

maargoed, het is een schat van een poes. En niet van mij maar van mijn vriend, dus ik heb er verder geen zeggenschap over, ookal zal ik een groot deel van het prikken op me moet nemen. Sorry ik heb even een baal.moment... We gaan nu waarschijnlijk ook niet op vakantie hierdoor
edit: ik val in herhaling, dat heb ik al gezegd haha. Maar nu niet zozeer om de kosten, maar omdat mijn vriend zijn moeder de enige is die haar kan- en durft te prikken in noodgevallen, of als we ergens zijn. En zij is een hardwerkende dame, dus dat gaat gewoon niet werken. 
ja een pension is een optie ja. We hebben eigenlijk alleen zijn moeder. Zijn oma durft niet te spuiten, en mijn familie woont op 1uur rijden.
prikken laat ze wel een soort van toe, na zich 3x omgedraaid te hebben. Wel echt wennen met 2x prikken, we moeten heel onze dag omgooien en het wordt steeds duidelijker dat we gewoon veel minder kunnen omdat we op bepaalde tijden thuis moeten zijn... Achja.