Ik ben helemaal hysterisch want mijn vader is nu met mijn kat onder weg om hem een spuitje te geven. Hij had last van zijn nieren. Heb nog nooit zo'n lieve kat gehad. Mijn vader neemt hem weer mee om hem hier te begraven. Wat kan ik op zijn grafje doen? Ben zo verdrietig. hij was zo ontzettend dun en wou niet meer eten. R.I.P moortje
Heb ook een knuffeltje mee gegeven zodat ik hem altijd bij mij heb.
Heeft iemand ideeen wat ik op zijn grafje kan zetten?
Wij planten altijd een mooi plantje bovenop het grafje..
nura
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-11 18:10
RaichuHollow schreef:
Wij planten altijd een mooi plantje bovenop het grafje..
Zoals wat voor plantje?
Bayazo
Geplaatst: 27-12-11 18:12
Of bij een tuincentrum een klein beeldje kopen van een poes en die er boven op zetten ?
Linndatbenik
Geplaatst: 27-12-11 18:12
Ja, een plantje is leuk. Een mooi bloemetje, waar begraven jullie hem? Verder veel sterkte
Snoevie
Geplaatst: 27-12-11 18:13
wat sneu van je kat,sterkte!
wat dacht je van een vergeetmenietje?
nura
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-11 18:15
Linndatbenik schreef:
Ja, een plantje is leuk. Een mooi bloemetje, waar begraven jullie hem? Verder veel sterkte
in de tuin.
En dankje wel
nura
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-11 18:15
Snoevie schreef:
wat sneu van je kat,sterkte!
wat dacht je van een vergeetmenietje?
waar koop je dat ?
nura
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-11 18:16
Bayazo schreef:
Of bij een tuincentrum een klein beeldje kopen van een poes en die er boven op zetten ?
ik ga kijken morgen. Bedankt voor je idee.
Snoevie
Geplaatst: 27-12-11 18:16
tuincentrum denk ik? ga gewoon daar eens langs en kies een plantje of bloemetje wat je zelf het allermooist vind
nura
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-11 18:17
Snoevie schreef:
tuincentrum denk ik? ga gewoon daar eens langs en kies een plantje of bloemetje wat je zelf het allermooist vind
Zal ik doen.
aikon
Geplaatst: 27-12-11 18:18
Ik heb op het graf van mijn hond een mooi kei die aan een kant helemaal glad was haar naam geschilderd met haar geboorte en sterf datum er op. Ik heb een klein fotootje van haar in een water dicht lijstje op de steen geplakt. Je kan ook iets van hout gebruiken. Veel sterkte met je verlies.
zandvangers
Geplaatst: 27-12-11 18:19
i .
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-04-23 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Ach, wat naar van je zieke poes. Had je andere topic met de fotos ook al gezien, heel veel sterkte meis! Je hebt al een paar mooie ideeën gekregen zie ik... Misschien vind je het leuk om zelf iets te maken, bijv een beeldje van klei of een houtsnijwerkje of iets beschilderen wat buiten kan (weet niet of je een handige knutselaar bent?) Onze poes heeft een vlinderstruik op zijn graf, omdat hij altijd als een dolle gek achter de vlindertjes aan kon jagen... Daarnaast was ie gek van lichtjes/lampjes, dus er staat ook een ledlampje in de vorm van een vlinder bij. Deze heeft een zonnecel met batterij (laadt op door zonlicht) en brandt elke avond en zomers bijna de hele nacht... Geeft weinig licht hoor, is meer een gekleurd stipje (zit rood, groen en blauw in) maar wel een vrolijke herinnering.
Ik weet niet of Moortje iets speciaals had aan dingen die ze leuk vond en of je daar iets mee kunt? Heel veel succes met het zoeken naar een passend iets en nogmaals sterkte
In elk geval sterkte met het verlies van je kat!! Nooit leuk om een dier wat je zo na aan het hart ligt te moeten laten gaan! Trouwens het is nooit leuk!!!
Als je hem in de tuin begraafd, zou ik je aanraden om hem in een wijndoosje van hout te leggen of iets dergelijks, om te voorkomen dat andere katten in de buurt hem gaan opgraven. Zelf vind ik een steentje er altijd mooi uitzien, of een rozenkwarts. Deze kun je zo kopen bij intratuin.
Sterkte met het verlies!! Wij hebben onze katten ook in de tuin begraven en op allebei hun grafje een grote kei gelegd zodat we daar niet meer kunnen spitten.