Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SteffiiY schreef:@dierenfan: we kregen haar toen ze 7 weken was, veels te vroeg bij haar moeder weg dus maar dit was helaas niet anders.
Dit is denk ook de reden geweest dat ze niet helemaal goed zindelijk was.
De dierenarts zei in 1ste instantie, dat we haar naar buiten konden doen en hebben haar dus in totaal 1 uur buiten gehad, toen las ik in inderdaad overal dat ze ook al bij 5 maanden zwanger kan worden.
Ik ga vamiddag meteen de dierenarts bellen voor een afspraak om haar te laten helpen, dit geeft haar zelf misschien ook wat rust
SteffiiY schreef:Het aparte van dit verhaal is dat ze als 7 weken kitten ook vaak op bed plastte, dit hebben we er goed uitgekregen.
Ze plast momenteel dus niet op ons bed, maar op het bed van de longeerkamer.
Heb contact gehad met de DA, en die wilt haar helaas nog niet sterriliseren
franka75 schreef:je moet niet te vroeg steriliseren, en katten vinden het moeilijk om een kamer niet in te mogen dus kan dat al een stressfactor zijn, En dan de vraag is ze gek op zijn dochter of veroorzaakt het stress kan ook stress veroorzaken omdat dochter weer weggaat. wat ze moeilijk vind en ja territorium afbakenen kan ook nog, je kan ook een extra kattenbak neerzetten. bij die kamer of ergens anders. sterkte
) niet allemaal onzindelijk en stresserig (de onze mag op mijn slaapkamer en die van mijn zusje en de rest mag ze niet binnen komen en dat weet ze heel goed want doet ze ook nooit en bij ons ligt ze hele nachten).