Had al 4 cavia's, maar ik heb ze per 2 zitten en in 1 hok ontstond ruzie... moest ze dus beide aan een ander koppelen, maar had geen cavia's ''over''. Heb dus net 2 cavia's gekocht....
2Zeugjes... heb zelf ook gekeken voor ik ze kocht of het wel echt vrouwtjes waren. Kom ik thuis, koppel ze beide aan 1 van mijn ''oude'' vrouwtjes en opeens zie ik bij 1 van de nieuwe caafjes een verdikking aan het achterwerk... ik kijken, verdikkeme toch een beer!
Nou ben ik zo; Gekocht is gekocht, dier gaat niet meer terug. Hij heeft er niet voor gekozen om heen en weer gesleept te worden.
Als het goed is komt mijn ma zometeen thuis met nog een zeugje, zodat iig het zeugje alvast een maatje heeft. Maar dan hebben we de beer nog.
We waren eigenlijk van plan om binnekort 2 beren te nemen... maar van een andere soort, omdat we die beren willen gebruiken voor de fok van onze coronetjes.
Nou vroeg ik me af of we nu echt 4 beren moeten nemen en dan per 2, of zou 3 beertjes samen ook goed kunnen gaan?
Moet zometeen ook nog even m'n flat verbouwen, want het beertje heeft nu geen hok en zit dus lekker bij mij op schoot. Heb een caviaflat, en heb nog ruimte voor 3 hokken in die flat dus dat is niet zo'n probleem, maar handig is anders
beertje plaste over me heen tijdens het typen van het bericht en moest me dus eerst weer wassen en omkleden