A_man schreef:eenitraM :
jezus hee,.. als je dit niets vind hou je mening gewoon voor je en vermijd dit topic,
zelf heb je geen kleine honden zeker??
ze lopen normaal gesproken zonder jas! maar denk is na hou hard het aan het strand waait...
en zie je dat ze ongelukkig zijn?? zie je dat ze pal naast me lopen en direckt naar huis willen? zie je hondjes die niet willen rennen.
sorry hoor maar ik zie hier vrolijke hondjes die rennen als gekken en die blij zijn met hun jasje aan tegen de harde wind op het strand!!
voor de rest bedankt voor het "öpkomen"
ze zijn zo happy als ze op het strand zijn, doe dit op ze minst 2a3x in de week, vinden ze zo lekker alleen die wind en zonder jasje niets, dus dan hun jasje maar aan...
en sorry maar geef liever geld uit aan mn dieren als aan een zwerver die er bier voor koopt ( 9 van de 10! )
moet die zwerver maar wat maken van zn leven, me honden kunnen niet werken voor wat ze willen hebben.
Jezus heeft er in dit geval niets mee te maken. Ik heb een kleine hond. En een grote. En dan ga ik ook nog het ras vertellen ; een Jack en een Lab. Maar de afmeting heeft niets met de weerstand van het beest te maken. Ik zeg ook helemaal niet dat ze er ongelukkig uitzien hoor! Heb je mij dat zien schrijven? En het is heel makkelijk om mensen over 1 kam te scheren. Waar is je kerstgevoel? Iig, succes met de schatjes! Morgen hoeven ze geen jasje aan, want het wordt + 10 graden.