wolven in Belgie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

westernjo

wolven in Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 11:06

Gisteren een dagje naar Limbourg-Bilstain in Belgie geweest (ligt net onder maastricht) naar het wolven opvang centrum. http://www.wolf-center.eu/
Deze mensen vangen afgedankte wolven van particulieren of dierentuinen op die anders worden laten ingeslapen. Erg lieve mensen die erg goed werk doen! En het leukste van alles is dat je niet alleen naar de wolven mag kijken, je mag er zelfs bij naar binnen!!
Al met al een fantastische ervaring die ik iedereen aan kan raden!

Anoniem

Re: wolven in Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 11:10

Wat goed dat dit wordt gedaan :)
Ik had er nog nooit van gehoord.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 12:23

:oo Super dat je dit hier post, hier wil ik écht écht écht naartoe!! _/-\o_

Ben gek op wolven en hoe dichterbij, hoe beter!!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 12:30

ik ken deze mensne volgens mij. Ze zaten bij dezelfde hondenvereniging als mijn ouders.
Erg aardige mensen die veel goeds doen!

westernjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 09:45

Moet je zeker een keer naartoe gaan, das echt de moeite waard! Ik was zo blij toen ik erachter kwam dat dit echt kon! geweldig!

Jankeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:19

@Westernjo: Ik ben jaren geleden in Brabant geweest bij de wolven opvang. (Ik weet niet meer in welke plaats). Zij wilden verder uitbreiden maar kregen daarvoor geen toestemming en zijn toen naar Belgie gegaan. Misschien gaat het wel over dezelfde mensen. Ik vond het toen ook een geweldige ervaring en wil er zeker nog eens naar toe. Toentertijd kon je niet bij ze dus dat wil ik nu eens ervaren. Wolven maken bij mij een hele bijzondere emotie los. Gewelddige dieren. Die ogen srtralen zoveel wijsheid uit!
Het mooie is dat ik ooit bij een Indiaan in Canada ben eweest en die zocht voor mij een totem uit........de wolf....apart he! Ik kreeg toen van hem een steen waarop een wolvenkop was getekend.