Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kippetje schreef:Daarna zou je kunnen kijken welke dieren er nog in goede doen zijn en die via marktplaats of briefjes in de supermarkten wellicht kunnen herplaatsen?
dierenfan schreef:Kattenaids is overigens een steeds groter probleem onder de huis tuin en keuken katten. Zeker bij een populatie als dit dat er niets geholpen is, regelmatig gevochten zal worden en daarnaast de voortplanting KAN het een bron zijn voor een hele buurt te infecteren. Ik zou zeker te weten hulp voor haar inschakelen en voor haar dieren als ze het zelf niet doet.

Citaat:Ik heb de situatie uiteraard al voorzichtig aangekaart. Ze is zich bewust van het feit dat het uit de hand loopt/ uit de hand gelopen is, maar ze handelt er niet naar. Ze heeft niet de financiele middelen om de katers te laten helpen. Een gesprek er over voeren gaat ze uit de weg.
Figaro schreef:Zou ze openstaan voor een gesprek (samen met jou) met een maatschappelijk werkster oid? Het lijkt me stap 1 dat ze zelf het probleem inziet.. Je kunt nu katten gaan weghalen oid, maar dan zitten er over een paar maanden weer net zoveel natuurlijk..
Goof schreef:Dat staat in de OP vrouwkeCitaat:Ik heb de situatie uiteraard al voorzichtig aangekaart. Ze is zich bewust van het feit dat het uit de hand loopt/ uit de hand gelopen is, maar ze handelt er niet naar. Ze heeft niet de financiele middelen om de katers te laten helpen. Een gesprek er over voeren gaat ze uit de weg.
Liljebo;houdt een zwerfkattenopvang zich ook bezig met huiskatten?
Wilawander; ik twijfel absoluut niet aan de aanpak van 144, maar ik wil het eigenlijk niet buiten haar om spelen.