Morgen krijg ik een baby!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luckyboy5

Morgen krijg ik een baby!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 11:44

IK BEN HELEMAAL BLIJ, STA TE STUITEREN ALS EEN KLEIN KIND!!!!

Morgen krijg ik een BABY POEDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind het zooooo vreselijk leuk!!!
Ik heb altijd 4 honden gehad , maar bleek allergisch voor honden te zijn, Nu heb ik nog een kleine westy/malteser van 14 jaar, en de HA raadde mij aan geen andere hond meer te nemen , behalve een poedel. Nou heeft mijn vriendin poedels , fokt er soms een nestje mee, maar dat zijn van die showpoedels : supermooi ,maar niet te betalen.
Nu stond er eén op marktplaats , dus even afstammeling door vriendin laten checken en toen dat goedgekeurd was direct gebeld. En nu kan ik haar morgen ophalen!!!!!!!

ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aleen nog eén moeilijkheidje ; een naam verzinnen. Vriendlief was al niet erg blij met mijn keuze (maar toen hij me zo blij zag stuiteren vond ie het al gauw goed <3 )
Maarja als hij dat met zon tutpoedel buiten moet lopen en dan `yasmina kom dan` of zoiets dergelijks moet roepen , tja, dan staat ie wel een beetje voor paal. :D :D
Dus wie weet er nog een stoere naam voor een tut meisje???

FOTOOS VOLGEN ECHT WEL; ben nu al zooo trots op mn meisje!!!!
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 14-12-11 15:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Onnodige caps uit titel verwijderd

moelly

Re: MORGEN KRIJG IK EEN BABY !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:45

Haha, geweldig!
Veel plezier met haar!

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:50

Leuk ! :D

pip vind ik een leuke naam.

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 11:53

HAHA, dat is inderdaad een erg leuke naam!!

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:54

wat leuk heb je echt geen foto van haar je heb haar toch al gezien ???

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:55

zo heet mijn hondje hahah :o

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:56

wat is de stamboom naam,misschien kan je daar wat van maken.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:56

gefeliciteerd!

poedels zijn echt leuke honden, vergis je niet , het blijven jachthonden
rond een jaar moet je even heel streng en duidelijk zijn , dan heb je er voor je hele leven een vrolijke clown bij :+

onze loekie is nu 12 jaar en nog even gek , vrolijk, zelfstandig en aanhankelijk als dat ze was als jonkie

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 12:21

Kohtje ; Ze heeft geen stamboom, de eigenaar kon dat niet betalen. Beetje vreemd verhaal is het wel.
Ik weet wel de papa, die heet Elvis, mama geloof ik Goetchi (is dat geen parfum naam?)

Ik heb wel een foto thuis (maar zit op mn werk :o )...

Spatter ; mijn vriendin heeft er 4 dus het ras ken ik al wel. En zelf heb ik o.a. 2 mechelaars gehad , inderdaad heel wat anders, maar ben wat dat betreft wel wat gewend en weet wel dat ze opgevoed moeten worden, hihi.Vooral omdat ze ook heel slim zijn is dat best wel een klus, maar wel een leuke klus!
Leuke poedel heb je trouwens! Ik krijg een maatje groter , de koningspoedel, een zwarte.
Laatst bijgewerkt door luckyboy5 op 14-12-11 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:23

Gefeliciteerd.

Gucci is de merknaam (van de parfum, kleding etc) haha.

Maar ik zou wel een klein beetje uitkijken. Het feit dat ze normaal niet te betalen zijn en nu opeens wel, het feit dat het hondje op MP staat, dat je hem zowat meteen mee krijgt en dat de eigenaar geen stamboom kon betalen ruiken (aangezien volgens mij het aanvragen van stamboom geen geld kost, alleen een papierwinkel, maar ik kan het fout hebben). een beetje naar broodfok.
Dus ik zou zeker even je eigen DA een check up laten doen als je haar hebt!

Ik wil ook wel graaag een foto zien, ben benieuwd. :D

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 13:00

Focussed,; ik ben niet bezorgd , het hondje gaat inderdaad weg omdat er geld tekort is ,maar mijn vriendin heeft even rondgebeld en het verhaal van de verkoper klopt niet ,maar de poedel wel.
Mijn vriendin is al 20 jaar ieder jaar wereldkampioen met haar poedels en wordt door de hele wereld gevraagd om worshops trimmen te geven. Zij heeft zon gigantisch netwerk dat het voor haar een eitje was om deze poedel te controleren . Geen zorgen dus, want ze heeft een hele goede afstamming.
Stamboom aanvragen kost per hond zo´n 80 euro.

Haha, ja , dat bedoel ik Gucci !!! Maar ik wil zelf niet zo´n tut naam voor haar!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:06

Oke ja dan klinkt het idd wel goed!
Alleen al zou het 80 euro zijn, ik neem aan dat de waarde van de pup toch meer dan 80 wordt wanneer hij/zij een stamboom heeft. Dus raar dat de fokker dan goed betaald voor een dekking van een goede reu en dan niet het geld heeft om die waarde te verzilveren met een stamboom.

En namen zijn idd wel moeilijk _O-
Ik zou idd wel voor een pittige naam gaan :j

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 13:18

Het schijnt dat het dekgeld van de nu al 12 weken oude pups nog steeds niet betaald is . En dan wordt denk ik iedere 80 euro er 80 teveel. Maar ben het idd met je eens , met stamboom zijn ze toch echt wel wat meer waard. Maar dat is nu hetzelfde, ze stond pas een dag op MP, als ze wat langer gewacht had , was er ook vast meer voor haar geboden, maar die tijd hebben ze schijnbaar niet...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:20

luckyboy5 schreef:
Kohtje ; Ze heeft geen stamboom, de eigenaar kon dat niet betalen. Beetje vreemd verhaal is het wel.
Ik weet wel de papa, die heet Elvis, mama geloof ik Goetchi (is dat geen parfum naam?)

Ik heb wel een foto thuis (maar zit op mn werk :o )...

Spatter ; mijn vriendin heeft er 4 dus het ras ken ik al wel. En zelf heb ik o.a. 2 mechelaars gehad , inderdaad heel wat anders, maar ben wat dat betreft wel wat gewend en weet wel dat ze opgevoed moeten worden, hihi.Vooral omdat ze ook heel slim zijn is dat best wel een klus, maar wel een leuke klus!
Leuke poedel heb je trouwens! Ik krijg een maatje groter , de koningspoedel, een zwarte.

Dat niet kunnen betalen van een stamboom was voor mij een rede om hard weg te holen! Een stamboom incl chip kost nog geen 60 euro.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:22

Hele brutale vraag maar wat kost een poedel met en zonder stamboom?

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 13:45

Kohtje, zoals ik al schreef is de hele handel en wandel van papa ,mama, en het pupje al nagegaan, door meér dan een professional.
Op dit pupje kon je bieden va 350,00, en ik betaal er ook 350 voor.
Dat is volgens vriendin ook goedkoop ,maar zij weet ook zeker dat er niks met de pup is.
Zij wijt het aan het feit dat ze dat geld dan morgen al in handen heeft omdat de vrouw vh dekgeld (die zij dus kent en gebeld heeft) in haar nek zit te `hijgen`omdat zij geld wil zien.
Maar hard weglopen doe ik echt niet , het is namelijk een pup uit een heel goede afstamming.

O ja , de prijzen verschillen heel erg, bij mijn vriendin zullen de prijzen boven de 1000 euro liggen, maar dan weet je ook zeker dat de hond hoge ogen zal gooien op wedstrijden. Een gewone pup ligt rond de 600 a 800 euro, heb ik gezien op mp. deze pup is alleen ook al ietsje ouder, dan zakt de prijs meestal weer.

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:50

Als je vriendin het goed gecheckt heeft en er verstand van heeft zie ik geen problemen. :)

Ik weet niet hoe dat met honden gaat, maar kan je met de dekbon niet alsnog een stamboom aanvragen? Als de vader een GGK reu is bedoel ik dan! :)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:52

Een stamboom is de garantie voor een hond met inteelt en dus moeilijkheden :o Je betaalt voor een hond met stamboom dus eigenlijk voor z´n gebreken. Nee ik geloof dat ik niet zo´n fan ben van "stamboomhonden"

Naam blijft moeilijk.... de hond van m'n oma heette tommy... vond ik ook wel een leuke vlotte naam :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:54

Ninthe of Diane vind ik zelf hele mooie namen.

Een stamboek staat niet gelijk aan moeilijkheden, wel voor de bekendheid van de ouders en voorouders. Wel is zo dat er inderdaad inteelt is en dat je dus goed de lijnen en het ras moet nagaan. Gelukkig is een poedel een behoorlijk gezond ras en zijn er niet zoveel problemen. Niet meer als met stamboomloze dieren van dit rastype i.i.g.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:03

Voor dat geld en weten wie de vader is heb je gelijk.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:03

Krullebol!

En gefeliciteerd met je aanwinst!

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:08

Super leuk :D ben benieuwd naar de foto's :) en een naam... hmm.. moeilijk :')

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:10

achh super leuk

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 14:15

ooh super leuk ! ik wacht op de foto's ! :)

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 14:30

Ninthe klinkt leuk, lindy had ik al in gedachten, pfff, echt wel moeilijk!!