We renden rond in een bos en wisten niet waar we naartoe moesten.Onze vorige eigenaar gaf ons niet echt veel aandacht, onze hele vacht zat vol klitten! De mensen van de kinderboerderij zijn 4 uur bezig geweest met onze vacht.. daarom zien we er een beetje kaal uit
We snappen niet waarom ons baasje ons niet leuk vond, maar we hopen wel dat mensen beter nadenken voordat ze een konijntje aanschaffen want wij hebben veel verzorging nodig!
Helaas heeft de dierenbescherming onze vorige eigenaar niet kunnen vinden, want dan zou die straf krijgen volgens hun!

Volgend weekend worden we waarschijnlijk opgehaald door onze nieuwe baasjes! Dan wordt ik, Oscar, waarschijnlijk gecastreerd. Maar dan mag ik wel samen blijven wonen met mijn grote liefde Maartje.
De vrijwilligers van de kinderboerderij denken dat ik ondertussen mijn werk wel al gedaan heb en dat Maartje mama wordt, maar dat wil ik lekker niet zeggen!

P.s. wij hebben zelf de konijnen niet bij elkaar zitten, maar de dierenambulance had ze wel samen gevonden. Zelf denken we dat ze bij elkaar gezeten hebben omdat ze zo close zijn.