Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Katten kunnen veel tijd nodig hebben, en dan heb ik het echt over weken eer ze weer 100 % zichzelf zijn. Mischien een idee om haar op een rustige kamer te zetten, met daar eten en drinken. Kan ze op zichzelf komen, wordt ze niet gestoord, en hoeft ze niet meteen het hele huis door lijkt me
rockwitch schreef:Ik ga dit weekend verhuizen naar het huis van mijn vriend, nou hebben we afgelopen zaterdag alvast mijn 3 katten verhuisd zodat die niet zouden ontsnappen als we het huis bij mij leeghalen. Ik heb 2 ex katers en een (geholpen) poes. De 2 katers komen uit turkije en de poes heb ik van een manege en haar heb ik al sinds ze 9 weken is. Nou doen de 2 katers het al redelijk, de ene was eigenlijk de ochtend erna al redelijk ok, de ander zondagavond. Mijn kleine meisje ligt alleen maar verstopt, helemaal stijf van de stress, als ik haar oppak heeft ze haar staart tegen haar buik en is het echt een gespannen balletje wat ik vast heb. Ik snap dat ze tijd nodig heeft, ze is altijd al een wat nerveuzer poesje geweest, maar hoe lang kan ze zo blijven, want ze zal ook niet eten of drinken en dat vind ik toch wat minder prettig, eten, tja dat kan wel even, maar ze moet wel drinken.
Hoe lang moet k haar zo dr gang laten gaan? Wat is wijsheid, er zit al een feliway verdamper in het stopcontact.