Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anders worden het er nog veel meer.

( Je kan bij de dierenspeciaalzaak exil vlooienspray kopen, die kan ook vanaf de geboorte (dus geschikt voor hele jonge kittens) en werkt veel beter dan frontline doet momenteel.
Ze kunnen wel alles zelf maar ze krijgen gewoon nog heel veel opvoeding mee van de moeder. Je hebt kans (let op: hebt kans, of het ook echt gaat gebeuren weet ik niet) dat ze bijv. vrij heftig gaan stoeien, waar ze normaal door de moeder gecorrigeerd worden. Ook kan het zijn dat ze bij het spelen met de baas veel zullen krabben omdat ze nog niet goed snappen dat dat zeer doet.
voor de zekerheid. Ik weet namelijk niet of het slecht kan zijn voor zo'n kitten.. Desperado_ schreef:bedankt voor je (vriendelijke) advies, dit wist ik niet, heb zelf altijd honden gehad.
De moederpoes was nooit binnen dus weet niet of ze ooit zo gecorrigeerd zijn maar tot nu toe spelen ze niet hard met elkaar of ons.
Nog een vraagje.. wat is het beste om mn huis te ontsmetten? ik ben echt panisch voor alles wat kan kriebelen en stofzuig ook iedere dag mijn huis.
heb mijn vriend al tapijt/omgeving spray laten meenemen maar wat kan nog meer?
Het scheelt ook dat ze van elkaar goed het e.e.a. kunnen leren qua grenzen.
worden ze ook lekker moe van.
En als het aanhoudt ook hun dekentjes en kussentjes waar ze veel op liggen een nachtje buiten leggen (als het vriest). Werkt ook wel goed.
Desperado_ schreef:Bedankt voor de reacties.
Ik heb mijn vriend op pad gestuurd en heb hem inderdaad de opdracht gegeven frontline combo te geven.. even zeggen dat hij exil moet meebrengen dus.
wbt het te jong zijn ze eten en drinken zelfstandig en gaan zelf naar de kattenbak en die moeder was altijd buiten en kon niet naar binnen.
Mijn schoonmoeder had haar kittens al met 5 weken en die doen het (na 13 jaar) nogsteeds

Maar ben je naar de DA geweest?