Kat kijkt 'Een huis vol honden'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Kat kijkt 'Een huis vol honden'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 09:48

Vorige week zat ik een huis vol honden voor het eerst te kijken. Mijn kat kijkt nooit tv, voor zover dat überhaupt mogelijk is. Totdat ze tijdens dat programma honden op tv zag. Ze gaat dan op zo'n 50 cm van de tv af zitten en blijft naar het scherm kijken. Zodra een hond langer in beeld is, springt ze in de tv-kast en houdt dan 1 pootje tegen het scherm aan totdat de hond weer uit beeld is en dan gaat ze weer op eren klein afstandje zitten. Vandeweek deed ze het weer.
Ik heb tot 1,5 jaar geleden een hond gehad waar de kat ongeveer een jaar samen mee heeft geleefd. Lagen vaak bij elkaar e.d. Ik vind het aan de ene kamt leuk om te zien dat ze honden lijkt te herkennen maar vind het aan de andere kant wel sneu dat ze nu geen hondenmaatje meer heeft.

Zou ze een hond zo echt herkennen denk je?

knollentuin

Re: Kat kijkt 'Een huis vol honden'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 09:50

het lijkt er wel op..lijkt me heel schattig om te zien

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 09:51

Ik denk dat ze die bewegende beelden soort boeiend vinden (net als wanneer je met een lampje over de muur schijnt ofzo, daar kijken ze ook naar), dat heeft éen van mijn katten dus met tom en jerry :') Als ik dan op de laptop zo'n filmpje aan zet zie je weleens zo die muis door het beeld rennen en echt helemaal volgen met van die grote pikzwarte ogen haha

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 09:57

Haha Pikeur! Mijne heeft dat dus echt alleen bij honden, lijkt het. Anders keek ze echt nooit. Ook niet als er iets voorbij vliegt op tv ofzo. Nja alleen als er een echte vlieg op de tv zit mja dat is niet echt naar de tv kijken. Heb het vorige week gefilmd maar dat is heel donker en alleen als ze voor de tv zit. Is er een aantal seconden (halve minuut ofzo) geen hond in beeld, dan loopt ze weg.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 10:09

Het kan wel hoor!
Ik heb een hond die altijd met katten heeft samen geleefd. Als we op straat een kat tegenkomen dan wil hij altijd naar de kat,hij begrijpt alleen niet dat de meeste katten hem niet zo leuk vinden hihi